netpano.com -
Web Netpano.com   BİZE ULAŞIN |
20 November 2008 Thursday

Yazarlar

Feyzeddin ALPKIRAY
KİTAP ÖLÜR MÜ – 2

Fahri SARRAFOĞLU
İŞTE KRİZDEN ÇIKIŞ YOLU

Zübeyir SOMUNCU
OBAMA İLE RENGİNİ BULAN COCA COLA VE ABD’NİN GELECEĞİ

Feyzeddin ALPKIRAY
KİTAP ÖLÜR MÜ ?

Dedekorkut EVLİYAOĞLU
MEDYA PATRONLARI HANGİ TELEFON HATTINI KULLANIYOR?

Zübeyir SOMUNCU
BELİRLENEN GÜNDEMLER "ZİHNİMİZE KANCA ATARKEN" NEYİ GİZLİYOR???

Fahri SARRAFOĞLU
KRİZ TELALIĞI MI?

Dedekorkut EVLİYAOĞLU
ADANA VALİSİ'NİN YEŞİL KART İPTAL YÖNTEMİ ‘NİN ARTISI EKSİSİ

Zübeyir SOMUNCU
TÜRKİYE`DE ÇOCUKLARI TAŞLI DİRENİŞÇİ YAPMAK İSTEYENLERİN SİNSİ STARTEJİSİ NEDİR?

Erol DERMAN
G(8)-9' LARIN SIRLARI

Dedekorkut EVLİYAOĞLU
SOSYETE'NİN YENİ MODASI AMERİKA'DAN YOK PAHASINA 5-10 EV ALMAK

Zübeyir SOMUNCU
GENELKURMAY’A KUCAK AÇAN DİYARBAKIR AK PARTİYE KEPENK KAPATTI

 

Netpano Anasayfa > Haber detayı


Kaynak:Zaman Gazetesi  
netapno.com  -  - Thursday, March 01, 2007 - 00:00:00  
Yüzyılın Deneyi'nde Sona Yaklaşılıyor

Yaklaşık iki bin tonluk devasa mıknatıs, Fransa-İsviçre sınırının 100 metre altından geçen 27 kilometre uzunluğundaki tünele yerleştirilecek. Mıknatısın Avrupa Nükleer Araştırma Merkezi'ne (CERN) ait tünele yerleştirilmesi işlemi başladı. Koordinatör Austin Ball, 16 metre yüksekliğinde, 17 metre genişliğinde ve 13 metre boyundaki mıknatısın, yeraltında 15 parçayla daha birleştirileceğini söyledi. Daha önce sistemi oluşturacak 15 kilit parçanın sekizi tünele indirilmişti. Mıknatıs, CERN'in yeraltı laboratuvarındaki "Büyük Hadron Çarpıştırıcısıyla" (LHC) parçacık çarpıştırma deneyi yapılmasını sağlayacak. Parçacıkları çarpıştırma deneyi, araştırmacılara evrenin ilk zamanlarını anlama imkânı verecek. Dünyanın en büyük deneylerinden biri olarak ifade edilen araştırmada, bu aşamaya gelinmesi 13 yıl sürdü. Cihazlar hazır hale geldiğinde, bilim adamları birkaç ay içinde bugüne kadar geliştirilmiş en güçlü parça detektörünü çalıştırabilecek.

Araştırmalara birkaç ay sonra başlanması bekleniyor. Bu cihazlar evrendeki tüm maddelerin temel yapıtaşı olan atomların işleyiş prensiplerini daha iyi anlamamızı hedefliyor. Sistem tam olarak işlemeye başladığında, atomları oluşturan parçacıkların, ışık hızına yakın bir hızla fırlatılarak birbirleriyle çarpışmalarını sağlayacak. Bu deneyde amaç, evrenin oluşumunun başlangıcı olarak kabul edilen, Büyük Patlama'dan (Big Bang) hemen sonra ortaya çıkan şartları yeniden oluşturarak evrenin oluşumu hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşabilmek. Projenin maliyeti 3,5 milyar dolar



 YORUMLAR
ahmet ez / 9/8/2008 8:41:50 AM
u deneye gerek var diyenlere sesleniyorum.. fiziğe göre uzayda bi cisim hareket halindeyse sonsuza kadar hareket eder.duruyorsada sonsuza kadar durur değilmi..bunlar protona mıknatısla hareket kazandıracak..peki big bang da mıknatıs varmıydı.big bang da çarpışan o maddeler hareketi nerden kazandı.kim verdi o ilk hareketi o maddelerede çarpışıp patlayarak evren oluştu.hadi onuda geç..o maddeler nerden var oldu peki.big bang da çarpışan eyler nereden geldi..bunu bulsunlar bence.bulmak isterlersede kuran'a baksınlar birazcık Allah C.CC yü tanısınlar yeter..bu yüzden hiç gerek böyle risklere.hocam 3 yıla kalmaz büyük alametler zuhur edecek evladım dediğinde doru söylemiş demekki.size neler olucağını söliyim.1. alamet: büyük bi patlama ve dünyanın bu patlama etkisiyle ters yöne dönmeye başlaması..kuranda güneşin batıdan doğması.. 2 alamet: garpta çıkacak olan büyük yangın ve dünyanın heryerinden izlenebilmesi.. 3. alamet : bu dengelerin bozulmasının vereceği öfkeyle dünya devletlerinin birbirlerine savaş açması.. 4. alamet: bu savaş olurken mehdi resulun ve hz isanın zuhur etmesi.. 5. alamet:

bu alametlerin gerçekleştiğini görüp kuranda yazanların hakikaten gerçek olduğunu kabul eden insanların müslüman olması.(müslümanların sayısı çok artacak şeklindeki alamet) bence kur-an da yazılı olanların gerçekleştiğini görüp bunlarında yazdığını dikkate alarak böyle bişiye kalkışmak aptallık olur.


Turgay Çağlar / 9/9/2008 5:07:41 AM
er seyi dine baglayan hayati boyunca kuran ve din kitaplarindan baska bişey okumamiş insanlar bu araştirmayi anlayamazlar onlar için yaşam namaz ve çalışma üzerine kurulmustur. beynini kullanmak yerine kendini kullandirmayi seçenler cikmişlar simdi allaha sığınalim fln dio. Allah'ın kullarindan en çok istedigi şeyin beynini kullanabilmek oldugunu ilim ve bilim oldugunu bilmeyen insanlar su yorumlardan bi uzasinlar bi zahmet.


İLHAN ÖZKAN / 9/10/2008 1:17:02 PM
esinlikle saçma geliyor bana hiçliğin ötesinde hiçliği aramak bunca harcanan para tıp alanında harcansa diyorum yada ne bileyim afrikadaki açlar doyurulsa... şu var gravitasyon bir gerçekki herşey sırasıyla tekerrür ediyor bilim daha elektriğin ne oldugınu bulamamışken hiçlikteki kavramı arıyor tamam karasız elektronlar diyorlar ve ben gülüyorum ...


koroL / 9/8/2008 5:57:52 PM
nınde sonunda dunyanın sonunu getırcekler


Turgay Çağlar / 9/9/2008 5:07:41 AM
er seyi dine baglayan hayati boyunca kuran ve din kitaplarindan baska bişey okumamiş insanlar bu araştirmayi anlayamazlar onlar için yaşam namaz ve çalışma üzerine kurulmustur. beynini kullanmak yerine kendini kullandirmayi seçenler cikmişlar simdi allaha sığınalim fln dio. Allah'ın kullarindan en çok istedigi şeyin beynini kullanabilmek oldugunu ilim ve bilim oldugunu bilmeyen insanlar su yorumlardan bi uzasinlar bi zahmet.


huseyin karakaya / 9/9/2008 8:54:01 AM
rkadaşlar bence açıklanmayan bişey var ya bence milletten bişey saklıyolar yoksa bu riski alarak böle bi girişim yapacaklarını sanmıyorum




CENK / 9/9/2008 9:28:12 AM
a kardeşim sizemi kalmış evrenin nasıl olaştuğu.bakın bizlere nasıl da rahatız.bing bang nedir onu bile bilmeyiz.SONUMUZ GELDİ :)




HARUN / 9/9/2008 9:31:15 AM
ALLA KARADELİK OLUŞURSA EĞER OLAN GENE BİZ TÜRKLERE OLUR.KARADELİK BİZİ İÇİNE ALMASADA BİZ MERAK EDİP ONUN İÇİNE GİRERİZ.TÜRK MİLLEİTİNE KARA DELİK VIZ GELİR :)

BİZ NE DELİKLER GÖRDÜK


mevlüt sayın / 9/9/2008 10:38:23 AM
ani derlerya insanoğlu kendi sonunu kendisi hazırlıyor işte size son.sanırım sonumuz geldi, bence bu patlamadan sonra zincirleme patlama gercekleşip dünya yok olabilir veya dengesi bozulup yörüngeden çıkar ve uzayda yok olup gider.yanılmayı umuyorum...


Y.Pehlivan / 3/1/2007 3:16:32 PM
u haber gerçekten heyecan verici...!

Fizik adamları çeşitli deneylerle Bing Bang patlaması oluşumunu sağlamaya çalışıyor ve bu konu için 13 yıl çalışılmış.(Tabiki kaç bilim adamı bilemiyoruz.)İnşaallah bir netice alırlarda açıkca ilan ederler.

Şunu hatırlıyalım isterseniz bu patlama gerçekte göz açıp kapatana kadar geçen sürede, Allah C.C. nun yedi kudreti dahilinde ol emri ile olmuş...Tabiki an bu, an -zaman, bu zaman kavramınıda unutmamak gerekir.

Bilim adamları en fazla bing bang an'ının beş şartını oluşturmuş olabilir.( Allah C.C. bilir) Ancak İki adedi onları aşar... (Allah C.C. nun yaratma emri ile ruh )

Deney müthiş, İnşaallah Risk hesaplarını iyi yapmışlardır.(Kaş yaparken göz çıkmaz)

Görmüyorlarmı? an ;halen o an gibi devam ediyor.(Yeni oluşumlar ve evrenin büyümesi)

Allah C.C.nun Kudretini düşünmek ve hissetmeye çalışmak ne güzel değilmi?

Doğrusunu Allah C.C. bilir... Selamlar.


osman / 9/7/2008 8:36:35 PM
izin bu yaptığınız bütün insanlık adına yapılmalı. siz bir buluş yapacağız diye insanoğlunun yaşamını tehlikeye sokmayın L Ü T F E N !!!


uğur gündoğan / 9/10/2008 11:11:50 AM
nsanlık kendini arıyor sorguluyor ve deneyimliyor.. bu o kadar da kötü bir durum değil, hatta geç bile kaldık diye düşünüyorum.. Kafamızda öyle bir hayat var ki kalıp içine alınmış.. doğduk,ye,iç,evlen,çalış,yaşlan ve öl!! bence amaç bu değil.. bu kadar profesyonel bir döngü kusursuz parçalar bunların hepsi bir iki dedikodu, rakı sofrası, gemi seyahatinden çok öte bence.. bırakalım da niye burda ne için olduğumuzu anlayalım.. sonuçta her filmin sonucu da aynı ÖLÜM!!! bırakalım da bişeylerin uğrunda olsun olacak olan!!!!!!!!


GOKHAN / 9/6/2008 10:22:44 AM
RKADASLAR KÜCÜCÜK BİR KUM TANESİ BİLE IŞIK HIZINA ULASINDA KOSKOCA BİNAYI YERLE BİR EDEBİLİR. DİKKATLİ OLUN


Eddy / 9/6/2008 5:19:49 PM
aww ark'lar muslumansanız kıyametn kopacagını bılmenz gerekıyor !!! ve kıyamet kopmadan once hz.isa gelecek dıe bılıorz !!!

we 2012 de dunyada fızıksel donusum oldugu kanısına warmış gelmiş gecmıs butun kaiNler 22 aralık 2012 yany ornek werecek olrsak nuh tufanı gibi bişey... ayrıca turk bılım adamıda war onlarn arasnda !!!

we kıyamet kopacaksada iman edenlern ustune kopmayacak dıe bılıorm !! we baslıgımdada belırttıgım gbı maL ın tekı kurana celıskıler kıtabı demiş Allah yok fln demiş o Allah seny çarpsın emi beynsz oT !!!

En basiT örnekle Bir ciN gordugunde BismiLLahirrahmanirrahim dediğinde Cin hemen gıdıyor !!!

Senın gbı mahluk lar nasıL hala yaşıyor anlamıyorum...

ama Allah'ın bir bildiği wardr dıorum baskada bişe demiorm


ahmet / 9/7/2008 12:00:14 PM
rkadaslar esas buyuk deney oldugunda eger basarılı olusa cok guzel olur ama eger basaramazsak hayati tehlike yaratir bize ve tüm emekler bosuna gider


gökhan / 9/5/2008 11:08:34 PM
rkadaslar bu patlamayı yapsan ne yapmasan ne. o kadar kaynagı buna ayırmak nie ne gececek eline madde anti maddeymiş.. cok gereksiz ve fuzuli bir deney.. bununla ugracaklarına küresel ısınmayla ilgilenselerde ya bu kadar bilim adamı bukadar kaynakta boş yere harcanmasa...


hako / 9/6/2008 12:36:13 AM
üyük patlama... ortaya çıkan büyük enerji... düzensizlikten düzene geçiş... bunların hiçbirinin ispatı dünyadaki din denen dogmayı yok etmeye yetmez! asıl olan ilk maddedir. peki ilk maddeden öncesi nedir? hiçbişey!hiçbişey nedir?koyu bir karanlık mı? ama oda bi kavram. demek ki herşey ezelden beri var!? ya başlangıç noktası?bir başlangıç olmak zorunda. işte yaradılış bir paradoks asıl sorun bu. çözüm bu sorunun cevabı.büyük patlamadan sonraki süreç çözülse bile yine bir kulp takılır dine allaha maledilir. çözüm değil bu


al hattap / 9/4/2008 6:37:53 PM
igbang bi teoridir bu bir ikincisi cidden cok önemli bi deney sonuc olumsuzda olsa yapılmaya deger


Çavdar Tarlası / 9/4/2008 8:50:30 PM
a anlamıyorum sizi birisi kurandan ayet vermiş birisi allahtan bahsediyor. kuranda herşeyi verdide 1400 yıldır muhammedden önce ve sonra bu araplar hala elleriyle yemek yiyor akşama kadar yatıyor.. hani sizin kuranda ki bilim hani ayda bir müslüman ülke adamı kandırmayın kuran çelişkiler kitabı olmasaydı dediğiniz doğru ama yalan dolan kitabı olan bu dini kitaplar sizi sadece toprağa götürür.. bu big bang sonucu tanrının olmadığını kanıtlayacakdır. Başarılar.


immortal_x_x / 9/4/2008 10:26:14 PM
eneyin yapılması bilim açısından oldukça önmlidir tüm arkadaşların yorularını saygıyla karşılıorum bnm fikrim : eğer yeterince araştıran arkadaşlar varsa aranızda ve ii fizik bilen lise fizğinden bahsetmiorum fizikte her soru sizi başka bi cevap aramya her cvpta başka sorular sormaya yöneltir hiçbir zaman cvplar soruları tatmin edici düzeyde değildir işte işin sırrıda budur zaten din burda bilşimin elinden o ışıldayan kılıcını alır yani her oluşu kendi bilicimizde yarattığımız basit imajlarla açıklayabileceğimiz düşünmek bana bencillik gibi geliyor elbetteki bi müsliman olarak kutsal kitabımızda birçok fizik kimya yada bio kanunları vurgulanmış ve örnek verilerek açıklanmıştır ama orada size ışınlanmanın nasıl olduğunu anlatmamışlar işte bu ytüzden kuranda yazmasına rağmen bizler onu deneyerek bazende yanılarak bulmak öğrenmek zorundayız ben bilimin hiçbizaman yeterli açıklama yapabileceğini sanmam ve yapamazda ister ışınlanın ister zamanı durdurun asla reel ulaşamazsınız dönüp dolaşacağınız yer beyinlerimizn bizlere oynadığı duyusal imajlardan ibaret olacaktır şimdi sizler düşünün daha günümüzde atomları birkaç mm ışınlarken yarın daha iisini yapamayacağımızı kim söleyebilir bazı arkadaşlarında dediği gbikutsal bir kitapta haber verilmş olması size araştırmayın zaten ben bunu seneler öncesinden biliodum sizin bilmenize gerek yok gibi bi yargıya varın demez ''Birşeyleri hayal etmeyin ARkadaşlar neler hayal edebileceğinizi Hayal Edin'' saygılar


fethan / 9/9/2008 12:09:40 PM
rkadaslar bence asıl korkacagınız sey bu bilim adamlarının bunu alışkanlık haline getirmesi vede bununla oyuncak gibi oynayacaklar asl o zaman endişe etmeliyiz..


FARUK / 9/10/2008 1:43:00 AM
EN BUNU ONAYLAMIYORUM İNSANLARIN HAYATLARIYLA OYNUYOLAR HANGİ İNSAN OĞLUNA SORDULAR KİBUNU YAPMAK İÇİN BEN KABUL ETMİYORUM NASIL HESAP VERİRLER SONRA ALLAH KARŞISINDA....


ALPEREN / 9/9/2008 10:20:40 PM
i gavur şu çavdar tarlasımıdır ot tarlasımıdır(burada bi arkadaşın yorumunu çok beğendim)beyinsiz otun,ateistin teki boş boş konuşuyor.Tüm müslümanların ramazanının hayırlı olmasını diliyorum,o ateist çavdar tarlası gibi beyinsiz otlar da Allah'tan bulsun.bu big bang deneyi ya gerçekleşmez yada sonucu ibret verici bi olaya dönüşür diye tahmin ediyorum.çünkü hiroşimaya deney sebebiyle atılan bombayı gördük.önlem mi almışlar yoksa verceği zararı önleyecek teknolojik şeyler mi geliştirmişlerdi.sonuç ortada..yada teknoloji harikası zamanın titaniği,hiç batmaz dedikleri gemimi yoksa onları kurtarıp istedikleri zamana taşiycak.sonuç ortada.kıyametin alametleri var.Sevgili imanlı kardeşlerim hiç korkmasınlar.kıyamet müslümanlara değil gavur imansızlaradır.SAYGI VE SEVGİLERİMLE.


bad wolf / 9/9/2008 10:53:11 PM
ünümüz dünyamızda susuzlukla,açlık ve yoksullukla karşı karşıyayız ve bu saydıgım sonuçlarla karşı karşıya yaşıyan milyonlarca insan var ve bunlar atomun parçalanması konusu umurlarında diil bu projeye harcanan 3,5 milyar dolar zor durumda olan insanlar için dagıtılsaydı bu durumda olmazlardı bu dünyada yaşıyacagımız 3 gün tabiri caizse onuda zehir etmelerine gerek yok


AYDIN / 9/9/2008 4:49:41 PM
KLIN YAPAMAYACAĞI HİÇ BİRŞEY YOKTUR YETERKİ ÇALİŞTIRMAYI BİLELİM


hatice / 9/9/2008 6:41:46 PM
en şahsen biraz korkuyorum bu deneyden.ya dünya yok olursa?ya kocaman delik açılırsa?*işallah böyle birşey olmaz.


serhat / 9/9/2008 6:55:22 PM
esinlikle korkulacak bişey yok hatta sevinmelisiniz yepyeni teknolojiler bu deneyin sonucunda ortaya çıkacak...


yalçın / 9/9/2008 10:53:57 PM
ok akıl dışı yorumlarda var ama arkadaşlar ben de bir fizikçi olrak bu deneyin gidip dine ulaşmasından endişe duyuyorum.Burada amaç bildiklerimz ne kadar dogru olduğunu ve başka ne bileceğimzn sonucuna ulaşmaktır.2 TEv boytnda ve karadelik eğer olşrsa ömrü de çok küçük saniilerde var olacaktır.Bizm gökyüznde gördüğümüz karadelikler kesnlilke bundan farklıdır.BU kozmolojik boyuttadır.dikkat edersnz yerin 70 ile 150 mt altndadır.Yani gravitasyonel olarak baskı altndadır.Dünyada 2000 in üzernde saygın fizikçiler bunun olmayacağını kıyamet senaryolarına inanmayın deyip sayfalrla kanıtlarla kanıtlicak birkaç insan kıyamet kopuyor diyicek.Arkadaşlar buna benzer bişeyi evde bile yapsanız o karadelik yaşamz.hangi bilgiler ışığmnda asılsz şeylere ulaşıyorsnz.Sonuçta bilimn en önemli amacı ortak bilgimize yarar sağlamaktr.Bilime karşı neden bu akdar anti yaklaşan insanlar var anlamıyorm.Şimdi bu tartışılan internet ortamınn kurucusu da CERN dir.Belki de bulunan bilgiler ışığında bazı bildiklerimiz yanlışsa kuramsal pek çok şey gün ışığına çıkacak.Lütfen İnsanlığın önünü tıkamak yerine bırakın da birkaç iyi adam işini yapsınn:saygılarımla


mehmet / 9/9/2008 10:56:29 PM
ilimden korkmayın asıl cahil ve bağnazlıktan korkun..


kaan / 9/9/2008 10:57:31 PM
ence bu deney yapılmalı ölsek nolur kardeşim yani dimi hem hayat zaten bi ceza ama geçmişi öörenmek biraz (belki) hayatı kolaylaştırcak yada çok önemli şeyler olcak yani deney başarılsada başarılmasada çok şey deişeceği kesin dimi ama


_liber_ / 9/10/2008 11:35:06 AM
llah şüphesiz ki her konuda yardımcı olur elbet ama şu da var sadece istemekle bişi olmaz.evet karadelikler oluşacaktır ama bunlar küçük ve birkaçsaniye ömürlüdür ve sanıldıgı gibi bi çekim gücü yoktur.ayrıca bir karadelik hiçbir bombalamayla yok edilemez.anca kararsız duruma geçip kendisi ışıma yaparak yok olur.evrende bi bilinmezlik var bunu merak eden insanlar var ve biride benim.merak olmasaydı buna benzer deneyler olmasaydı şimdi hala taş devrinde olurduk.bilim gerçektir bilim adamının degil herkezin ugraşacagı bişidir şimdi bırakın boş düşünceleri ve takip edin ve şunu ii bilin inançsız bir bilim adamı zaten hiçbişidir


sadecekaan / 9/10/2008 12:14:04 AM
onucta bu bir deney, birşeylerin cevabını bulmaya yönelik ve bilinenlerin dogrulugunu anlamak için MİNİCİK testler ..deneyin sonuclarıyla fizikte bi kırılma noktasına gelinebilir


b. / 9/10/2008 12:02:57 PM
a Allahın gerzekleri bu deney sonucu karadelik oluşcakmışta yok dünyanın sonu gelcekmişde ulan adamlar yaptığı deneyin bilincinde değillermi de böle konuşup adamın canını sıkıyosunuz.adamlar 13 yıldır bu deneyin hesabını kitabını yapmadılarmıda ha siz nesiniz ki böyle konuşuyorsunuz.allahın cahilleri.Allahım yaa...!


ali / 9/10/2008 3:46:09 AM
rkadaşlar tamam da bing bang herneyse ben anlamam benm merak ettiğim ne işe yrayacak bu yapılan deney hadi bulduk evrenin yaradılışını bide merak ettiğim bizim yani türk milletine ne fayda sağlayacak faydamı yoksa tam tersimi olacak ben kanaatimce bize bir faydası dokunacağına inanmıyorum eğer bi güç bulunacaksa bu güç bizde yada belirli ülkeler haricinde bazı ülkaelerde üzerinde kullanılır ABD ninIRAKDA silahlarını denediğigibi bnm emin olduğum şeyde bu ama inşallah iyi olr ben yanılırım korkmaya gelince bence korkacak bi şey de yok kıyamet gelecekse onun saatini kimse ireli geri alamz bunuda herkez bilsin


EqUen / 9/10/2008 6:02:11 AM
ern'nin yaptıgı bu (big bang) adlı deneyde deney esnasında günesten 10 kat daha fazla ısı meydanma gelecekmıs herkes dioki kara deli kara deli bırakın su kara deligi bide küresel ısınmayı dusunun gunesın ısısı supernowa ısısıdır. cern'nin yaptigi bu deneyde 10 kat daha fazlası dünyada olacak peki o zaman küresel ısınma ne hale gelecek dunyanın duzenı bozulcak bıde bu acıdan bakın ALLAH CERN'NİN SAYİBİNE AKIL VERSİN AMİN..


garrettthethief / 9/10/2008 8:47:46 AM
ste bu kadar geri kafali ve at gozluklu insanlar aramizda oldugu icin bu ulke bilimsel anlamda diger oncu dunya ulkelerinin gerisinde kaldi. neymis efenim allah bilirmis kuran da yazarmis hizir zamanda yolculuk yaparmis yok bu deney kiyameti koparacakmis vs. vs.. bu deneyi hazirlayan bilim insanlari hic mi felaket teorilerini dusunmeyip ona gore hazirlik yapmadilar sizce? onlar da bu dunyada yasiyor ve her hangi bir kozmik tehlike soz konusu olucak olsaydi emin olun bu deneyi iptal etmek icin tereddut etmezlerdi. siz hala allah iniza siginin bakalim bu yontem bilimde sizi ne kadar ileri goturece gorecegiz


crusher / 9/10/2008 9:04:57 AM
ddy söylediklerim sanadır. İşte bizim ülkemiz asıl senin gibi örümcek beyinli inler ve cinlerle kafayı bozmuş beyinsiz "OT" lar yüzünden hala yerinde sayıyor. Cin görmüş de sonra kaybolmuş fln bırakın bu kocakarı masallarını da dönüp biraz araştırma yapın kuran ve din kesinlikle dogmatiktie yani içeriği değiştirilemez bu nedenle orda yazanları sorgulamak günahtır cehenneme gideriz öyle mi? Komik olmayın kardeşim bu kadar ya. Dünya'nın başka hiçbir yerinde sizin gibi bilimsel deneyleri, olup olmadığı bile belli olmayan Allah'ınızın korkusuyla gerçekleştimeye cesaret edemeyen kişiler yoktur emin olun.


sinemis / 9/10/2008 9:49:07 AM
a bu bilim adamları evrenin var olusunu yok olusunu ıspat edıceklermıs aklı sıra.acaba bu deneyı yapan bılım adamları oldukten sonra evrenın yok olusunu yada var olusunu nasıl goreceklermıs cok merak edıyorum.ya halen cok yararlı dıyorlar.nükleer tum dunyaya yayıldıgından acaba bunu dıyenler bu kadar rahat olabıleceklermı?ayrıca avrupa ınsan hakları mahkemesı buna nasıl ızın verdı halen anlayamadım.bunda bırcok ınsanın hayatı tehlıkede mılyarlarca ınsanın adına nasıl konusabılıyorlar!!!!!




hüseyin / 9/10/2008 12:13:41 PM
orkmayın dünyanın sonu değil biraz bilimsel araştırmalara yönelin bilim adamlarımıza güvenin dini falan karıştırmayın hepimiz müslümanınz ne alakası var o ayrı bu ayrı o zaman bilimden yararlanmayın


kadirim / 9/10/2008 12:39:54 PM
u bazi

arkadaslarin cok sey bildiklerini zannedip dinle bilimi soyutlamaya calismiyorlarmi bitiyorum valla.

Bu arkadaslar islami bilimi sadece adnan oktara indirgiyor.

O ilah gibi baktiklari avrupa bilimi dunyayi tepsi zannnederken akil hastalarini seytan tarafindan ele gecirilmis insanlar zannederken islam alimleri herseyin gercegini biliyorlardi.

Su sagdan soldan okudugunuz bilim kitaplarindan ögrendiklerinizi burda satacaginiza icinizdeki gururu kirip birazda kurani arastirin.Hem böylece Milyonlarca tesadüfün ayni anda olduguna inanmak yerine bir yaraticinin yaratilisi yönettigine inanmak daha zor gelmez belki...


recep mesut genç / 9/10/2008 12:28:36 PM
en ce harika bişey tarihe tanıklık edeceğiz


_bigbang_ / 9/5/2008 3:28:59 PM
igbang mi? bu deney yapılabilir ama küçük yalnışlıkla dünyanı nsonu gelir... insalar bu dünyanın sonunu getirecek.......


Kerem_Keçeli / 9/9/2008 11:21:32 PM
igbang bigbang diyolar.Bence bu deney bigbang in milyonda biri bile olamaz.Çükü o yokluktan oluşan birşey..onun gibi olması imkansız yani.ama araştırmakta fayda var.Nede olsa deney deneydir..


Murat / 2/20/2008 11:12:35 AM
u patlamada meydana çıkacak güçlü enerji o kadar küçük bir hacim içeriyorki, dünyadan bir taşın atıldığını düşünün birde uzaydan bir taş atıldığını düşünün ve bu iki taşın uzay boşluğunda çarpıştığını düşünün.. burada yapılacak olan deneyde ortaya çıkacak enerji hacimsel olarak çok küçük.. ve deney sonucunun dünyanın sonu olacak şeklinde bi saçmalık düşünülemeyecek kadar abes geliyor.. amaç deney verilerini kayıt altına almak ve bu verileri belkide yıllara varacak araştırmalar incelemeler sonucu değerlendirmek.. başka bir deyişle patlama anının anlar sonrasını (saniyenin milyonda biri kadar bir süre) saptayıp oluşabilecek etkileri görmek.. ayrıca burada zamanda yolculuk gibi kırılma gerçekleşmesi de sadece bir iddia..


RUKNETTİN / 9/4/2008 10:52:03 PM
iç bıkmadan usanmadan tüm yorumları okudum. Bazen güldüm bazen düşündüm. Dünya var olduğundan beri kimbilir nelerin üstesinden geldi. bununda üstesinden geleceğine inanıyorum. Bi arkadaşın dediği gibi adamlar bir sürü para harcamışlar yapacaklar tabiiki de. onu bunu boşverin arkadaşlar son 10 yılda hiç patlama olmamasına rağmen kaç kişi öldüğünü bir düşünün. onunla bununla uğraşmayı bırakın da madem bu kadar düşkünsünüz savaşları bari durdurunda bi işe yarayın. neyse kalın sağlıcakla.


konuk / 4/15/2008 4:46:23 PM
:)bigbang den önce boşluk var demiş bazı beyinler. Kaynak nedir güzel kardeşim? Boşluk ne demek? Öylesine hazırlopçuyuz ki 2-3 bağlantı kurup herşeyi anladığımızı düşünmekteyiz. Sonra da konulara hakim olmadığımız için topu tanrımıza atıyoruz, o bilir diyoruz.İnsan ismi verilen varlık söylediklerinin hesabını önce kendisine vermeli kanımca..


tayfun / 4/10/2008 7:57:44 PM
orum yazan arkadaşların bir kısmını anlamak mümkn değil, dinsel içerikli olmakla birlikte bilimsele yakın bazı yorumları görmek beni mutlu ederken, bu noktada kalmakla yetinmeyip kendi kendilerine kanıtladıkları bilimin amacı ve önemini "bunlar zaten kuranda var" gibi laflarla çürütmeye çalışmaları son derece üzücü. Ne olmuş varsa arkadaşlar, kuranda var diye bilim yapılmasın sadece iman mı edilsin, Allah'ın verdiği aklı ve yorum yapma yeteneğini nerede kullanacağız, !evrim! teorisine göre çürüyüp gitçekmi yoksa kullanılmaya kullanılmaya. Bu kadar bölünüp parçalanmaya kamplara ayrılmaya ne gerek var, böylesi bir konuda yazılan yorumların bu denli konuya alakasız noktalara taşınması çok zavallıca.Her konuyu bizler ve onlar gibi kamplaştırmayı başarabilen ender toplumlardanız, vazgeçin de biraz yol alabilelim artık bu dünyada.


mucahit_X / 4/7/2008 5:27:40 AM
imdi kurana laf atan dine laf atan arkadaşlar her ne kadar anlamıucak olsanızda yazacagım. Halen neden anlamak istemıyosunuz buyuk patlamanın kuranda geçtigini ışınlanma ve zamanın izafiyeti konusunun gene kuranda oldugunu haber verildiginiii ve zamanda yolculuk yapan kişilerin ( hz hızır )gibi bilindiginin farkına varmıcakmısınızz hatta kuran zamanlar ustu bir kıtabdır bunu vermış oldugu örneklerden anlıyoruz ama kalbini kendini elleriyle kilitleyenler yokmu bunlar halen kurana dil uzacatacaktır bunlara mevladan akıl ve basiret diliyorum


sinan yılmaz / 4/2/2008 12:27:07 PM
aman içinde yolculuk yani geleceğe veya geçmişe gitmek mümkün değildir bu saçmalamaktır.Kuranla bilim hiç bir zaman ayrılmaz.dünyadaki bir çok buluş KURAN dan bulunmuştur.bu kadar masraf yerine KURANI incelesinler .ayrıca bu deneyin sonucunda neler olabileceğini düşünmek bile istemiyorum.


MEHMET / 3/31/2008 3:26:53 AM
alesef ki 2000 yılındaki güneş patlamaları tespihin ipini kopartmıştır. big-bang durmuş ve tersine dönüş başlamıştır. yine malesefki bu deney kopan ipteki tanelerin arka arkaya düşmesine sebep verecek ilk tanenin düşmesidir.saat yaklaşıyor.


mehmet / 3/31/2008 3:29:43 AM
rkadaşlar malesef ki 2000 yılındaki büyük güneş patlamaları kainatta yeni bir sayfa açmıştır. yine malesef ki bu deney big bang deki genişlemeyi durdurup, daralmayı başlatacaktır.


Mehmet / 3/31/2008 3:30:25 AM
ence çok güzel


önder özfidan / 4/13/2008 5:11:33 PM
azı bilim adamları bu deneyin tehlikeli olduğunu söylüyor. yüksekbir enerjinin kullanılması karadelik oluşmasını başlatabilirmiş.


Mehmet Bey / 2/21/2008 1:41:51 AM
rkadaşlar bigbang teori değil ıspatlanmış birşey sadece nasıl olduğu bilinemiyor zaten bu deneyde bize onu açıklayacakkorkmayın bir karadelik felan oluşmaz çünkü yukarda denildiği gibi bu deney çok küçük bir patlama yani bigbangin maketi bu. Bence bu deney çok faydalı olacak. ha birde ufa aracı için küçük ama çok güçlü bir mıknatıs motor lazım işte meselede bu küçük ama güçlü yapmak hemde çok güçlü çok


__onur__ / 4/24/2008 9:47:14 AM
ok tehlikeli bir durum dünya yok olabilir olmayabilir ama çok korkuyorum inşallah hiçbir şey olmaz bir daha böyle işlere gerek olmaz. ALLAH'A SIĞINMAMIZ GEREK?




çağrı / 2/9/2008 3:11:19 PM
lay gerçekleştirilir ve başarı sağlanırsa big bang saniyade 20.ooo ışık yılı hızla yayılır bunu nasıl kontrol edeceklerini anlayamadım böyle birşey ya dünyayı yok eder yada gerçekleştirilemez.bence 2 şık gibi geliyor bana başarılar dilerim


teoman aytekin / 2/10/2008 12:16:24 AM
Daha önce de aotm bombaları patlattılar dünyanın manyetik kalkanını bozdular .kuşlar balinalar yollarını bu yüzden şaşırıp karaya vuruyorlar.Big Bank taklit edecem derken Tanrının yarattığı dengeyi bozuyorlar .İşte yasak elmaya dokunmak budur.cehalet mutluluktur.anlayana


kerim / 7/31/2007 11:15:50 PM
rkadaslar bu yorumları okuyunca her şey açıklığa kavuşuyor.Bunu söylemekteki kastım şudur; biz insanoğlunun bilimsel olarak açıklamaya çalıştığı , kafa yorduğu , emek ve para sarfettiği, tüm olanaklarını sarfettiği ve bilimin hizmetine sunduğu herşeyin cevabını dini hadislerle ve kuran-ı kerimdeki surelerle cevaplama yolunu seçmişiz. Aslında ne kadar zeki ve çalışkan bi millet olduğumuzun bi bakıma göstergesidir bu. Hepiniz çok yaşayın.Hayırlı rüyalar.... ????


Subcommandante / 4/7/2007 9:48:35 PM
rkadaslar bilimle dini birbirine karıştırmak ve bu yapılan deneyi de islami paranoyalarınıza alet etmek saçmadır... Din dogmatiktir ve bilimden bu noktada kesin bir çizgiyle ayrılmıştır... Sizin derdiniz yarınlarımızda küresel ısınma ile telef olmaktan nasıl kurtulacağımızı düşünmekken hala (Adnan hoca kafasıyla) evrim teorisiyle ugrasmaniz ne kadar dar düşünceli olduğunuzun bir göstergesidir... Burada Kur-an'ı tartışmayalım ya da dini vecizelerle yapılanları eleştirip durmayalım. Kendimiz bir çok şeyi yapmaktan dini bahane edip kaçarsak elbette bir gün "yavur dediğiniz" başka insanlar yaparlar...


Aykut / 3/30/2007 11:30:05 PM
eney aslında madde-antimadde ikilemini doğrulamak isteyen bir süreç izliyor. yani bu teoriye göre varlık aleminde olan bizler ile sadece bizim var ettiğimiz ve bizim uzayda geçiciliğimizden kaynaklanan "zaman" kavramı aynı noktadan aynı anda çıkmıştır. deneyin amacı antimaddeyi yani aslında anti hidrojen atomunu bulmak... aslına bakarsanız madde-antimadde kuramını birazdaha derinden incelemek lazım. bigbang ne kadar ütopik olsada tüm bilim ve din adamları tarafından kabul görmüş bir teori. doğruluğu henüz tam olarak kanıtlanabilmiş değil. bigbang in peşinden bigbang e dayanan birçok teori ve varsayım ortaya atıldı (paralel evren teorisi, çoklu evren teorisi gibi). ve bunlarında temeline inersek her seferinde daha çok evren oluşturulmaya çalışıldı. nihayetinde en sonunda çoklu evren teorisi ile bigbang olayı madde-antimadde kuramı ile ilişkilendirildi. aslına bakarsanız her maddenin ikizi vardır anlayışına göre paralel evren teorisi akla daha yatkın ancak 2 evren olması bize yetmiyor (!). çünki amaç bilim değil!! evrimdir!!! çoklu evren teorisine göre sonsuz sayıda evren vardır. yani matematiksel olarak bu evrenler içindeki sonsuz sayıdaki galaksiden birinin içindeki bir gezegenin tesadüfi olarak yaşama uygun gelişmesi mümkündür. şimdi gelelim asıl konumuza. parça çarpıştırıcımız modern çağın maymun adamıdır!! gerçektende deneyin sonunda nasıl bi sonuca ulaşacaklar çok merak ediyorum. aslına bakarsanız ana fikir belli. asıl oturup kara kara düşünmemiz gereken bu sefer fikirlerini nasıl çürüteceğimiz. çünki adamlar 13 yıldır senaryolarını hem yazıp hem oynarken bizler yattık!! Allah (cc) bizlere kolaylık ve zihin açıklığı versin...


berk / 3/15/2007 1:29:09 AM
eni düşündüren big bang denilen olay boşlukta birden bire oluşmuştur fakat bilim adalarının deneyi dünyada yapılıyor yani dünyada bir sürü gazlar var havada manyetik alan var çekim gücü var bir sürü madde var ve deney bu madderin içinde yapılacak big bang ise sonsuz bir boşlukta yani hiç MADDE olmayan bir durumda ortaya çımıştır peki biz bunu bu kadar madde bileşenlerinin olduğu bir dünyada deniyorsak sonucu düşünemiyorum bile saygılar


Y.Pehlivan / 3/14/2007 6:29:38 PM
onu ile alakalı yorumumu inceleyen bir arkadaşım,(Abid)

belirttigim Yedi Kudret Konusunda soruyor.

Allah C.C. Bing Bang patlamasının oluşmasından önce(''Suphanallah'' tan sonra,belirttiğim Yedi Kudretinden altısı ile) yaratmayla ilgili tüm aşamaları tamamlamış , sadece Ol emri kalmıştı. Ol emri ile Adem A.S. a lutfedilerek, ruh ( Allah C.C. ''Bu ruh a benim RUHUM 'dandır'' diye buyurmuştur) verilmiştir.

RUH'un Ol emri ile verilmesi anında Bing Bang patlaması oluşmuş ve Adem A.S. ın vücudunun (tamamlanması için Ol emrini bekleyen) kafa kısmınında yaratılması tamamlanmış böylece Adem A.S. teşrif ederek gözlerini ilk defa açmış ve varlık alemine gülümsiyerek ve hemen sonrasında ''Hapşırarak ''bakmıştır.(''Elhamdülillah'' ilk defa o an oluşmuş ve söylenmiştir.)

Kainat varlık alemine geçmiştir.

Aynı anda göz açıp kapayıncaya kadar ,hatta daha az bir sürede Hem Adem A.S. ın yaratılması neticelenmiş hemde bilinen an yani varlık alemi başlamıştır,halen yaratım anı devam etmektedir.(Kainatın büyümesi ve her an yaratılma şu an dahi devam etmektedir.''Allahu Ekber'' bu andan sonra son aşamada başlamış ve neticeye ulaşılmıştır.).Sonrası Allah C.C. nun Adem A.S. daki ''Sır''a dayanmaktadır. Secde et kurtul...Etmezsen veya tereddüt var ise Allah yardım etsin...

Konu karmaşık gelebilir lakin düşünüp ,arayış içinde olursanız Murad'ınızda var ise konuyu daha iyi kavrıyabilirsiniz ...

Acizane araştımalarımdan sunmak istedim...

Doğruyu Allah C.C. bilir...

Selamlar.




Abid / 3/2/2007 7:05:05 PM
. Pehlivan kardeşime katılıyorum, haber gerçekten heyecan verici. Ancak onun yorumunda kafama takılan iki husus var: Birincisi "yedi şart" ile kasdettiği nedir? Bu sayıya "yedi kudret" tabirinden hareket ederek ulaştığını sanıyorum, fakat buradaki asıl ifade "yed-i kudret", "7 kudret" değil. İkincisi big-bang ile ruh arasında kurduğu bağlantı... Bildiğim kadarıyla "ruh"un madde aleminin yaratılışıyla doğrudan bir ilişkisi yok. Selam ve Hürmetler...


tarikiislam dursun ipek / 3/2/2007 10:09:27 PM
ıknatıs gerçektende harika bişey elektirikte rst gibi 3 fazın ayrımındada kullanılıyor ordaki deney çok başla bir şeylerin çıkmasınıda saglayabilir ancak www.zamandayolculuk.com bu adreste bir kişi senelerdir ufo aracına dair bir makina geliştirmeye çalışıyor bu kişiyle konuştugumda bana bunu yapmak için çok daha fazla vakit oldugunu söyledi ancak bir çok çizimleri var mesela ufo aracının motor şemasını çizmiş ve bu araçla zamanda yolculukta yapabişlecegine inanıyor bende olabilir diye düşünüyorum ancak zamnada yolculuk yaparken gittigi zamnda istedigi şeyi degiştirebilecegine inanıyor fakat ben ona bunun fizik kanununa ters oldugunu ve eger bulundugun zamandan geriye veya ileriye giitiginde hiçbir zaman maddeleşemiyecegini çünki o zamanın ve o anın kişisi olmadıgını anlatmıştım şu varki zaman insanın bir boyutuysa bence ona ait oldugu zamanda olaylara müdehale edebilir ve madde olabilir diye düşünüyorum


mahmut soylu / 3/3/2008 11:36:21 PM
nlamadığım bir patlama olucak ve bu büyük bir patlama konrolü çok zor bir patlama big bank benim bildiğim büyük devasa bir patmaydı bunu taklit etmek aptalca bennnnnnnnceeeeeee


tarık / 9/2/2008 11:49:13 AM
50 metre yerin altı 27 km alan olum sadece bu alanı kullanıp milyarca km olun bu kainatı nasıl yok edebilirler...kara delik dediğimiz şey okuduklarıma göre bir gezegenin patlaması sonucu olusuyor baska bir nedeni varmı bilmiyorum ama olustuğu an kimsenin bundan kacamayacağını biliyorum .. bilim adamları bunu riske atmaz atıyorlarsada cok buyuk vaatleri var olmasındardır yani yeni dunyayı değistirecek buluslar .. e yapsınlar o kadar para harcanmıs bilim adamlarımız oldurulmus asil üyesi olmak isterken bu deneyin..


Alee / 9/9/2008 10:02:15 PM
erkez din hocası olmuş,herkez ortalıkta geziyo kıyamet kopacak kıyamet kopacak,

SEN KAİNMİSİN?!!!!!!

Allah'tan başka kimse kıyameti bilmez diyosun,sonra ortalıkta dolaşıyosun kıyamete az kaldı diye hani Allah'tan başkası bilmiyodu

Allah sadece Namaz kılmamızı isteseydi beyin vermezdi bize robot gibi yaratırdı.ben Namaz kılmayın demiyorum diyememde(kimse diyemez) ama bırakında azıcık Allah verdisi beynimizi kullanalım(insanlar olaraktan)


demir gerzek / 9/3/2008 8:50:21 PM
ünya ya kara delik illeti getirecek ve dünya yok olacak




yusuf / 9/3/2008 9:51:45 PM
ıllardır birçok deney yapıldı çoğu tepkilerle karşılandı yada kabul edildi bence sonu ne olursa olsun yapılması gereken neyse yapılmalı yapılmalıki geçmişten bugüne saklanmış sırlara bir adımdaha yaklaşılmalı sizleri destekliyorum ve şunuda ifade etmek istiyorum deneyi yapanlarında aileleri var


Çağatay / 9/4/2008 3:33:04 AM
urda yorum yapanların yarısı yanlış düşünceli yarısı bahsedilen aydın düşünce sahibi insanlar. Kardeşim madem müslümanım diye geçiniyorsun kıyamet bu ya niye kopmasından korkuyorsun. Zaten kopucak. Bu deney sonunda insanoğlu bişey öğrenicek. Sen ise kıyametin bundan kopup kopmadığını öğrenmiş olucaksın. Yani herkez bişey öğrenmiş olucak. Kullandığın pc bu yolla yapıldı. Deney.


apsuva / 9/4/2008 4:12:13 AM
u bilim adamları dünyadan ne istiyor.İllaki dünyanın düzenini bozacaklar.ben buna sadece ne bu kardeşim derim.İnşALLAH hiç birleye zarar vermeden biter bu deney. ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.


DOĞAN / 9/3/2008 3:47:02 PM
RKADAŞLAR ADAMLAR NE YAPTIKLARINI İYİ BİLİYORLAR.YILLARDIR BU DENEYİN ÜZERİNDE ÇALIŞIYORLAR SİZ KORKMAYIN.BU BİLİM ADAMLARIN EİNSTAYN'NIN DÜŞÜNÜPTE ÖMRÜ YETEMEDİĞİ İÇİN YAPAMADIĞI DENEYİ YAPACAKLAR. FERMİYONLARI -236 DERECEDE SOĞUTUP ÇARPIŞTIRMAYI DENEYECEKLER VE YAPARLARSA 10 ÜZERİ -22 SENİYE GİBİ ÇOK KÜÇÜK BİR ZAMANDA EVRENİN SIRRINI ÇÖZMEYİ DENEYECEKLER.KORKMAYIN KESSİNLİKLE ÇOK YARARLI BİR DENEY...

PATLAMA OLACAK DİYEDE SALLAMAYIN.PATLAMA PROYONLAR ARASINDA OLACAK VE GÜNÜŞİN 10 KATI KADAR BİR ISI AÇIĞA ÇIKACAK.EĞER BU ISI AÇIĞA ÇIKMAZSA DENEY GERÇEKLEŞMEZ ZATEN DENEYİN TEMMELLERİNİ ÇIKAN BU ISIDAN HIZLANAN KUARKLARI SAĞLAYACAK ZATEN

KORKULACAK BİRŞEY YOK RAHAT OLUN....


okan / 9/3/2008 4:04:10 AM
eney muhteşem neler neler açığa kavuşacak dine vuruyosun nebiçim insanlarsınız siz bu gerikafalılıkla anca bu ülke bu durumda kalır işte....


uğur / 9/2/2008 12:31:31 PM
arsın kıyamet kopsun bakalım nasıl olacak ?

nasıl sa olacak bari bize nasip olsun


huseyiner / 4/13/2008 8:33:06 PM
nutulmaması gereken bilimle uğraşan insanlar sanki Tanrıyı tanımazmış yada tanıması olanaksız gibi yorumlar görüyorum, bu gerçekten çok üzüntü verici bi bakış açısı. Ununtulmaması gereken bilimle uğraşan insanlarında Kuran ı gayet iyi bilebilecek olduğu veya yine başka dine mensup olsada Allahını çok çok sevebileceği unutulmamalı.


emre / 9/2/2008 11:50:00 AM
ence basarılı olabilirlerse ki bu kadar emin olup kesin konusuolarsa basarılı olacaklarını ya da olamazlarsa insanlara nasıl acıklayacaklarını veya zaten basarılı olamazlarsa karadeliklerin olusup dünyayı yok etmesini göze alırsak kmseye bişi anlatmak ,özür dilemek zorunda da kalmazlar.

ama bilim acısından bu deneyin yapılması gerekli bence.




Burak / 9/5/2008 3:25:12 PM
tephan Hawking'in düşüncesine göre hareket edilebilir!

Ama eğer çok küçük bir hata olursa bu Dünyanın sonu demek!

Eğer x parçacığını yani onların bulacaklarını düşündükleri parçayı bulamazlarsa bu deney boşuna olacak

Bence bu deney'in %80 yapılmaması lazım ama 10 eylülü bekliyoruz!!!


okan / 9/3/2008 4:04:10 AM
eney muhteşem neler neler açığa kavuşacak dine vuruyosun nebiçim insanlarsınız siz bu gerikafalılıkla anca bu ülke bu durumda kalır işte....


ahmet / 9/3/2008 11:30:01 AM
rkadaslar bu deney sonucu olusacak olan 6 milyon c dercelik bir sıcaklık var bu sıcaklıgı hani su bilim kurgu filmelerinde gördügümüz kalkanlar icerisinde tutcaklarmıs fakat benim merak ettigim bu kadar yüksek sıcaklıkta hareket etmekte olan atomları nasıl bir arada tutcaklar bu imkansız birsey ve sonucta big bang dedigimiz sey yaklasık olarak 100 meagtonluk bir patlama olacak bu patalama hirosimaya atılan bombadan yaklasık olarak 50 kat daha fazla zaten dengesi bozulmus olan dünyanın birde bu patlama ile ortaya cıkacak olan hasarlardan etkilenmesi ile tamamen alt üst olması var yapılacak olan en kücük hatada insanlar kıyamet gününü kendi baslarına gerceklestirecekler kim bilir belki hz. israfilin sur sesini duyacagız haksızmıyım :D


alperen / 8/31/2008 2:24:00 PM
rkadaşlar işte böyle deneyler yaparak sonunda kıyameti koparacaklar.allah yardımcımız olsun




alperen / 8/31/2008 2:24:00 PM
rkadaşlar işte böyle deneyler yaparak sonunda kıyameti koparacaklar.allah yardımcımız olsun




fussi / 8/12/2008 5:44:30 PM
aradelik dünyayı içine alıcak...ya da almıyacak.napalım kader.ayrıca türk bilim insanları orda görevdeler.yok falan demişsiniz...


uğur / 7/30/2008 12:41:24 PM
en bu çarpışma sonucun da bir kara delik oluşacağını ve bunu oksijen bombalaryıla yok edeceklerini duymuştum ama araştırmalarım sonucunda böyle olmadığını anladım. Ayrıca türkiyenin böyle büyük bir organizyasyona katılmaması çok üzücü...




uğur / 7/30/2008 12:41:24 PM
en bu çarpışma sonucun da bir kara delik oluşacağını ve bunu oksijen bombalaryıla yok edeceklerini duymuştum ama araştırmalarım sonucunda böyle olmadığını anladım. Ayrıca türkiyenin böyle büyük bir organizyasyona katılmaması çok üzücü...




İlyas Vatansever / 5/17/2008 8:23:25 PM
öyle bişey yapacaklar iyi dünyanın sırrını çözecegiz diye dünyanın düzenini bozarlarsa bunun ceremesini tüm dünya insanları çekecek yani kimin adına karar veriyorlar ki bunu yapan bencene dünyayı paylaşıyorsak bunu oylamak zorundayız ve sonuçlara göre evet yada hayır karşılık yapmalılar çünkü dünya o kadar hassas bir döngü içinde ki küçük bir degişiklik bütün düzeni bozabilir BÖYLE BİR ŞEYE BENİM CEVABIM HAYIRRRRRRR!!!!


İlyas Vatansever / 5/17/2008 8:23:25 PM
öyle bişey yapacaklar iyi dünyanın sırrını çözecegiz diye dünyanın düzenini bozarlarsa bunun ceremesini tüm dünya insanları çekecek yani kimin adına karar veriyorlar ki bunu yapan bencene dünyayı paylaşıyorsak bunu oylamak zorundayız ve sonuçlara göre evet yada hayır karşılık yapmalılar çünkü dünya o kadar hassas bir döngü içinde ki küçük bir degişiklik bütün düzeni bozabilir BÖYLE BİR ŞEYE BENİM CEVABIM HAYIRRRRRRR!!!!


uğur / 9/2/2008 12:30:48 PM
en burdaki bazı yorumları görünce bir türk olarak gene üzüntüye düştüm.

kuran , ayetler , din, bilimi kuramları teroileri birbirine sokmuşlar..ama onlara kımıyorum ne verişliyorsa ona göre yaşıyorlar başkalırının düşüncelerini yaşıyorlar.

insanoğlu varolduğundan beri neden var olduğunu neden yok olduğunu nasıl olduğunu araştırıyor. dine inansada inanmasada araştırıyor.

bu deney de evrim veya varolşla ilgili insanoğlunun güdüsel merakından başka bir şey değil. inanıyorumki her deney her çaba teorileri doğrulayacak veya yanlış olduğunu gösterecek. önemli olan sonuç. sonuç alınmış olacak.

bu arada inancımıza göre yaptıklarımız veya uğraşılarımız allah cc ımızın yarattıklarını değiştirmez. neden korkuyorsunuz ki anlamadım. zaten haklıysanız zaten haklısınız. ama neyin haklı olduğu sonuçları değiştirmeyecekki?

yaşamda fark sadece şu ...

siz başkalarının düşüncesini yaşayıp kafanızı kuma mı gömerek yaşayacaksınız. yoksa allahmızın bize verdiği tüm canlılardan farklımız olan beynimizle düşünebildiğimiz sorgulayabildiğimiz ve başımız yukarıda arayan bir hayat mı yaşayacaksınız.

size kapalı ve ziyan hayatlarınızda mutluluklar dilerim




İSMET_MERSİNLİ / 9/13/2008 12:47:51 PM
RKADASLAR HEPİNİZİN YORUMLARINA SAYGI DUYUYORUM. VE DENEY HAKKINDAKİ DUSUNCELERİMİ SİZİNLE PAYLASMAK İSTİYORUM. DORU VEYA YANLIS BİLEMEM. AMA EN KÜÇÜK Bİ ELEKTRİK SIZINTISINDA HERSEY OLABİLİR AMA HABERLERİ VEYA ARASTIRMALARINI DİKKATLE OKURSANIZ VE YA BİRAZ BİLGİNİZ OLSA ANLARSINIZ TOPRAK EN İİİ YALITKANDIR ADAMLAR ONUN İÇİN YER ALINTDA YAPIYOLAR ONUN İÇİN FAZLA ENDİŞELENMEYE GEREK YOK AMA SONUCTA HEPİMİZ KORKUYORUZ BUNUN GİBİ SEYLERLE FAZLA KARSILASMADIK VE KURANLA BİLİMİ LTFEN KARISTIRMAYIN EĞER 7 INCI SINIF DİN KİŞTABINI OKURSANIZ GÖRÜRSÜNÜZ BİLİM KURAN IN ACIKLAYICISIDIR VE CAVDAR TARLASI ARKADASIM SANA GELİNCE O YAZDIĞIN YORUMLARDAN UTAN BENCE YOK ALLAH YOK FELAN KURAN YANLIS (TÖBE TÖBE ) GÜNAH BİR GÜN SENDE ÖLECEKSİN HAKK' A GERİ DÖNECEKSİN BUNU UNUTMA BENCE BU DENEY HEP DUNYANIN SONU OLABİLİR HEMDE GÜZEL SEYLERİN BASI OLABİLİR SATEN BU DENEY OLMASADA ÖLECEĞİMİZ KESİN BİŞİ VE KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK Bİ DÜŞÜNÜN DUNYANIN SONU GELMEDİ AMA SİZ SONUCTA ÖLECEKSİNİZ VE DİĞER DUNYAYA GÖC EDECEKSİNİZ HA DUNYANIN SONU GELİP ÖLMÜŞÜNÜZ HA DA KAMYON CARPIM ÖLMÜŞÜNÜZ YADA KIYAMET KOPMUS SATEN KURANDA YAZAN HERSEY BİZ YARADANIN KULLAR VAHDEDİLMİŞTİR KIYAMET DE BİZE BİLİMDE BİZE HATTA KUR'AN-I KERİM DE BİZE ONUN ENDİŞELENMENİZE GEREK YOK HAAA BU KADAR COK KORKUYOSANIZ KURANI OKUYUN İBADETİNİZİ YAPIN NAMAZ KILIN GUNAH VE ZINA SEYLERDEN KACININ İŞTE O ZAMAN ALLAH SİZE CENNETİ MÜJDELER OLUM KORKUSUNU SİZDEN ALIR OKUDUĞUNUZ İÇİN TESEKKÜRLER (VE LÜTFEN ALLAH VE YA KURAN A KÖTÜ LAFLAR ETMEYİNİZ Bİ DENEY İÇİN )




HASAN / 9/13/2008 6:02:22 PM
rkadaslar dinle bilim farklı kutuplar degil tamamen içiçe.bilim dini her gecen gun dogruluyor ve daha saglıklı yorumlar yapmamızı saglıyor.bu deneyler sayesinde butun dunya ALLAHı ve kıtabını dogru anlayacak.ALLAHı ötelerde aramayacak ve bu sekilde ALLAH nurunu tamamlayacak düsüncesindeyim.korkuya gerek yok


Sh3yt4n / 9/17/2008 10:08:13 PM
erkez tutturmus dünyanın sonu ne sonu bilim icin gerekli ise yapılacak


diLan / 9/17/2008 10:13:05 PM
ence bu DEney sonucunDa DünYanın oLusumunun sıRrı buLunamayacak çüNKü aLLahın SırLarını BuLmaYa KimseNn gücü yeDmeS unu BiLmeDikLeri için bosyeRe kürek cekDikLerinin FaRkınDa DiiLLer :D


İLKNUR / 9/17/2008 1:18:38 PM
u deney dünyanın sonu değil yeni kimya kurallarının başlangıcı olucak.dünyada koca kara deliklerin bizi yutucağını düşünenler bu deneyi en ince ayrıntılarıyla okusunlar...


Lanet Olasılar / 9/16/2008 8:56:08 PM
öyle sacma sapan selerle urasmayın o 3.5 milyar dolarla dünyada ac insan kalmazdı be her yoksulu iileşdirirdiniz önce elinizdekileri en iyi sevieye getirinde sonra lüksiyata bakın derim


amfibi / 9/16/2008 9:20:33 AM
aptığınız yorumlara sadece gülüyorum arkadaşlar kusuruma bakmayın ama şunuda unutmayın. bugüne kadar yapılan deneyler hep insanlık yararına olmuştur. Adamların bi bildiği warki o deneye başlamışlar ve yapıyorlar. Böyle bi deneyi yapabilecek insanların zekasına yorum yapabileceğinizi düşünmüyorum. Eğer yorum yapabilecek bi kapasitede olsaydınız ve olsaydık o deneyi biz yapıyor olurduk. Sizin yorumlarınızdaki düşünceleri mutlaka onlarda düşünmüştür ve insanlık adına gerekli ve yararlı bişiy olduğu kanısına varmışlarki yapıyolar.


Recep İvedik / 9/16/2008 1:33:18 PM
nanamıyorum.. Tüm yazılan yorumlar da gösteriyor ki, insanımızın kader inancı tam manasıyla oturmamış. Kimisi kara delik açılırsa dünyanın sonu olur diyor, kimisi bize sormadan nasıl yaparlar bu deneyi diyor. Yuhh yani, bu kadar cehalet olmaz. Hani biz müslümandık? Hani kadere iman ediyorduk? Eğer dünyanın sonu (kıyamet) 2008'de ise, Allah'ın takdiri bu ise buna engel olamayacağınızı biliyorsunuz. Yok eğer Allah dünyanın sonunun şimdi olmasını murat etmemişse, bütün dünya bir araya gelip el ele verseler, ellerinden geleni yapsalar yine bir şey yapamazlar.

Ee sebepler dairesinde biz buna sebep olacak bir şey yapmayalım diyor iseniz, bunu zaten yıllardır yapıyoruz. Yıllardır küresel ısınma, ozon tabakası, haksızlıklar, ölümler, hayvan katliamı vs. vs. zaten yavaş yavaş dünyanın sonunu getiriyoruz. İnsanlar bu konularda bir şeyler yapmalı bence, bilimsel araştırmaların sonuçlarının neler olabileceğini bilim adamlarına bırakmalılar.

Tüm bu yorumlar, bana Amerikan filmlerinde Amerikanın dünyayı hızla yaklaşan göktaşından kurtarma çabalarını, o zavallı, aciz cüz-i iradelerini Allahın külli iradesi ile yarıştırma (denk görme) aptallıklarını hatırlatıyor. İnsanlar dünyada başlarına gelen felaketler karşısında tabi ki eli kolu bağlı oturmamalı ve bir şeyler yapmalıdır ama bu boyutta da değil. En azından şimdilik.

Bir düşünün bi kere, her gün güneş doğuyor, batıyor. Günlük hayatımızda mucize denebilecek o kadar çok olay oluyor ki.. alışık olduğumuz için hiç düşünmüyoruz bunları. Tüm bu olup bitenler bizim irademizle mi oluyor? Allah dilerse güneşi patlatıveremez mi? veya dünya ile güneşi çarpıştırmak istese çarpıştıramaz mı? (haşa)

Kainatın büyüklüğünü, ve evrende olup bitenleri, evrendeki düzeni, kusursuz işleyişi ve bu işleyiş üzerinde bizim en ufak bir müdahalemizin olamayacağını düşündüğünüz vakit, bu deneyin sonucu olarak dünyanın sonunun gelebileceği kaygılarının ne kadar boş olduğunu görürsünüz.


taylan / 9/13/2008 10:27:57 AM
ünyanın yok olması çok kücük bir ihtimal. %0001 ihtimal var. Ama deney basarılı olursa insanlığın doğuşu ortaya çıkacak. Geçmiş zamanlarda evren nasıl oluşmuş öğrenilecek. Buda belki zamanda yolculuğun kilit kapılarından birini açacak.


İSMET_MERSİNLİ / 9/13/2008 12:47:51 PM
RKADASLAR HEPİNİZİN YORUMLARINA SAYGI DUYUYORUM. VE DENEY HAKKINDAKİ DUSUNCELERİMİ SİZİNLE PAYLASMAK İSTİYORUM. DORU VEYA YANLIS BİLEMEM. AMA EN KÜÇÜK Bİ ELEKTRİK SIZINTISINDA HERSEY OLABİLİR AMA HABERLERİ VEYA ARASTIRMALARINI DİKKATLE OKURSANIZ VE YA BİRAZ BİLGİNİZ OLSA ANLARSINIZ TOPRAK EN İİİ YALITKANDIR ADAMLAR ONUN İÇİN YER ALINTDA YAPIYOLAR ONUN İÇİN FAZLA ENDİŞELENMEYE GEREK YOK AMA SONUCTA HEPİMİZ KORKUYORUZ BUNUN GİBİ SEYLERLE FAZLA KARSILASMADIK VE KURANLA BİLİMİ LTFEN KARISTIRMAYIN EĞER 7 INCI SINIF DİN KİŞTABINI OKURSANIZ GÖRÜRSÜNÜZ BİLİM KURAN IN ACIKLAYICISIDIR VE CAVDAR TARLASI ARKADASIM SANA GELİNCE O YAZDIĞIN YORUMLARDAN UTAN BENCE YOK ALLAH YOK FELAN KURAN YANLIS (TÖBE TÖBE ) GÜNAH BİR GÜN SENDE ÖLECEKSİN HAKK' A GERİ DÖNECEKSİN BUNU UNUTMA BENCE BU DENEY HEP DUNYANIN SONU OLABİLİR HEMDE GÜZEL SEYLERİN BASI OLABİLİR SATEN BU DENEY OLMASADA ÖLECEĞİMİZ KESİN BİŞİ VE KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK Bİ DÜŞÜNÜN DUNYANIN SONU GELMEDİ AMA SİZ SONUCTA ÖLECEKSİNİZ VE DİĞER DUNYAYA GÖC EDECEKSİNİZ HA DUNYANIN SONU GELİP ÖLMÜŞÜNÜZ HA DA KAMYON CARPIM ÖLMÜŞÜNÜZ YADA KIYAMET KOPMUS SATEN KURANDA YAZAN HERSEY BİZ YARADANIN KULLAR VAHDEDİLMİŞTİR KIYAMET DE BİZE BİLİMDE BİZE HATTA KUR'AN-I KERİM DE BİZE ONUN ENDİŞELENMENİZE GEREK YOK HAAA BU KADAR COK KORKUYOSANIZ KURANI OKUYUN İBADETİNİZİ YAPIN NAMAZ KILIN GUNAH VE ZINA SEYLERDEN KACININ İŞTE O ZAMAN ALLAH SİZE CENNETİ MÜJDELER OLUM KORKUSUNU SİZDEN ALIR OKUDUĞUNUZ İÇİN TESEKKÜRLER (VE LÜTFEN ALLAH VE YA KURAN A KÖTÜ LAFLAR ETMEYİNİZ Bİ DENEY İÇİN )




Adnan / 9/13/2008 12:13:04 PM
er zaman oldugu gibi Bati dunyasi diger sorunlari unutturmak icin gundemi degisikligi yapti. Madem deney 13 yil once basladi neden simdi bu kadar yogun bahsedilir oldu. Henuz kazilan bir tunel var ve tonlarca agirlikta malzeme yer altinda. Kim bilir daha ne kadar on calisma yapilacak deney gerceklesmeden once. Simdiden ozellikle de 11 Eylul gibi bir tarihte bunu acikliyor olmalari bence gundemi degistirmek insanligi gereksiz endise ve tartismalara suruklemek. Biz de Turk milleti olarak her zaman oldugu gibi ilk oyuna gelenlerden oluruz ve gundemimiz onunla gecer. Ben kucukken kuyruklu yildiz dunyaya carpacak diye gunlerce, haftalarca, aylarca konusuldu. Biz bunlari konusurken o gunedim ortaya atanlar baska seylerle mesgul oldular. Bizim konustuklarimizdan cok daha farkli seylerle. Simdi yine ortaya bir yaygara atildi. Biz yazariz konusuruz. Onlarda gercek planlarini devam ettirirler, biz bir sure sonra konustuklarimizin ve korktuklarimizin aslinda o kadar buyutulecek seyler olmadigini anlariz ve yeni gundem arayisina geceriz. Gercek ve ciddi seylerden uzak kalir, hep takip eden oluruz. Onculuk yaptigimiz bir konu olmaz ve millet olarak birbirimizle ugrasiriz.

Her fikre saygili olmak, aydin dusuncenin ilk adimidir. Dusunceleri kinamak, kucumsemek, geri kalmisligin belirtisidir.

Saygilar


doğan / 9/12/2008 11:36:06 PM
ence rap kadar çılgın bişey


Yaren / 9/13/2008 12:23:20 PM
erhaba ilk öncelikle deneyden çok korkuyorum ve çok etkileniyorum çünkü bn herşeyden etkilenen bir kızım en ufak filmden bile etkileniyorum şimdi 7 inci sınıfa geçtim ve derslerim çok yoğun şimdi kafaya bu deneyi taktım durmadan bunu düşünüyorum herkesn bir yorumu var dünyayı karadelik yutacak yada öyle birşey olmayacak şimdi bütün insanlar buna nasıl inansın 2 tane çelişki var ya dünya yok olacak yada yok olmayacak neyse çok konuştum şimdi bnm teyzem haberlerden dinlediğine göre ve bnimde dinlediğime göre fransada yapılacakmış bu deney eğer kötü geçerse fransadamı tsunami olacakmış almayanyaya kadar gelicekmiş eğer fy hatları salllanırsa türkiyede büyük dalgalar ve deprem olacakmış.sonra büyük karadelikler açılacak dünyayı yutacakmış. geçen günde bir haber dinledim türk bilim adamı kara delikler açılacak ama çok küçük onlarda hemen kapanacakmış insan neye inansın sizce ama bnm düşüncem şu 13 yıldır bu 5000 tane bilim adamı ve 2 tane türk fizikçi var dünyanın ve insanların yok olcağını bile bile bu deneyi yapmazlar ya şimdi ben gerçekten çok etkileniyorum çok hayalprestim ama elde değil neye inancağımı bilmiyorum insanları çoğu bide dünyaya göktaşı düşcekti ama yok diyolar bu deneydede bişi olmaz diyolar içimden yok canım bişey olmaz diyorum yada ya bişey olursa diye kendimi kandırıyorum evt bir gün hepimiz öleceğiz ama daha bnm ve bnm yaşımdaki çocukla için hayat daha yeni başlıyor dye düşünüyorum şimdi zaten dünya var bunun sırlarını neden açığa çıkarsınlar ki neden dünyanın oluşumunu insanlara kanıtlasınlarki bence inşallah başarılı geçer ve insanlara bişey olmaz.aslında hepimiz bir gün öleceğiz ama bu işin bilimsel olarak nasıl kanıtlayacaklar dünyada bir sürü insan bilim adamları var kimileri güzenilir kimileri yalancı şimdi çok sorula var kafamda ne yapacağımı bilmiyorum ya öleceğiz yada gine yaşantımızadevam edeceğiz ama inşallah başarılı ve güzel geçer bence güzel geçerse bu deney insanların çoğu ilgilenmez.bilmiyorum ama başarılı geçerse bundan en çok bilim adamları sevinecek insan korku içinde çarpışmayı bekliyor.BEN İLK BAŞTA ALLAH A SIĞINIYORUM SONRA BİLİM ADAMLARINA GÜVENİYORUM. İNŞALLAH İYİ GEÇER.2009 U GÖRÜRÜZ

YAREN ANTALYA

13,09,2008

CUMARTESİ


ozan / 9/13/2008 10:14:11 PM
rkadaşlar bende fizikten anlıyorum ama bildiğim gibi Allah bizi yarattı ve bundan sonrası bizim elimizde yani insanlarda kullarında ve kullara da kabiliyet verildi ben fiziki ve dini ayıran bi insan deilim sonuçta bizi biri yarattı evreni biri yarattı mantık söz konusu yani ben cern ün arkasındayım vede Hawking belki doğru belki yanlış şeyler söyledi sonuçta oda bi bilim insanı onun görüşleri tepkiside önemli bu konuda bilgi almak isterseniz okko_67@hotmail.com ekleyin bu konuyu orada daha detaylı anlatacağım ayrıcada sorularınız srou olarak kalmayıp cevaplanacak


savas / 9/14/2008 1:04:17 AM
ok merak ediorm ama basarılı olunacagına inanıorm...


murat / 9/14/2008 1:16:08 AM
avdar tarlası, öncelikle unut ma ki sende toprağa gideceksin. şimdi,,,kuran ı araplar yazmamıştır," arapların elle yemek yemesi ve akşama kadar yatması" olara bu davarnışları kurandan mı öğrenmişler acaba, açıp kuran nın her hangi bir yerini okusan sana çalışmanın ibadet olduğunu söyleyecek (zahmet edip okursan), yaratıcının ilk emri de "oku" dur , çünki bütün kötülüklerin başı cahilliktir. yalan dolan kitabı dediğin kitap orhan pamuğun 3 sene önce yazdığı bir kitap değildir aslanım, tam 1400 senelik bir kitaptır.bir kitaba böyle yorumlar yapıyorsan demekki sen bu kitabı açıp okuma zahmetini göstemedin, okumadığın bir kitap hakkında da yorum yapma, önce oku. 1400 seneden beri bu kitabı okuyan yabancı bilim adamları da dahil olmak üzere bu kitabın çelişkili olduğu sonucıuna varmamış sen nasıl vardın bu sonuca??* müslüman olmak için arap olmak gerekmez. bu deney sonucunda yaratıcının olmadığı sonucuna nasıl varılacak böyle bir sonuç nasıl çıkacak bu da ilginç. unutmaki bu deneyin yapılma fikrinin kaynağı da beğenmediğin kur an dan geliyor "biz göğü büyük bir kudretle bina ettik ve şüphesiz Biz onu GENİŞLETİCİYİZ" ZARİYAT SURESİ 47 - OKURSAN GERÇEĞİ BULURSUN.

Şunu da hiç kimse unutmasın, böyle bir kaç deneyle yaratıcının yokluğu ıspatlaması bir yana kıyamete kadar çalışsalar yine ıspatlayamazlar çünki GERÇEĞİN AKSİ ISPATLANAMAZ.. SEVGİLERRR HERKESE


tugay / 9/14/2008 11:00:42 AM
unların hepsi harbiden gerzekler yaa sizene dünyanın olusumundan yasayın istediginiz gibi tamam işte ya ne bu yok kara delikmişte yok evren olusacakmısta sizene


HAKAN FATİH İSİSCE / 9/14/2008 11:19:48 AM
u deneyde emeği geçen tüm bilim adamlarını kutluyorum.Evrenin sırrını bir nebzede olsa ortaya çıkarabilecek bir yola girdiler.Bu yol çok anlamlı ve heyacanlı.Bence hiç kimse kötü , olumsuz düşünceler aklına getirmesin.Kaderde varsa olur.Bu deneyi yapan öncü kişilerinde aileleri var.İnşallah olumlu , fikir verici sonuçlar vermesi dileği ile.Tüm ekibi kutluyorum.Başarılar....


emrullah güçlü / 9/14/2008 7:36:10 PM
uh peygamber gemisi yer yüzüne indiğinde allah c.c derki ona bu son gazabım dı bundan sonra insanlar kendileri dünyanın sonunu getirecek inşallah bu sözler deneyi değilde küresel ısınmayı vurgulamıştır




hüseyin / 9/13/2008 3:33:31 PM
ilim açısından çok önemli bir deney umarım dünyaya zarar verebilecek sonuçlar vermez ...


mertcan / 9/9/2008 10:20:12 PM
ünyanın yok olmasından söz eden arkadaşlar var.. saçmalıyosunuz arkadaşlar ne yok olmasında n asediyorsunuz siz yahu?

bilip bilmeden atıp tutmayın çok korkuyormuş endişeliymiş yok olma ihtimali varmış

YOK YAV?


şahika koçaslan / 9/13/2008 10:39:23 AM
ir dünyamız vardı onuda şimdi yok etmek istiyorsunuz burdan yetkililere sesleniyorum dünyamız sallanmasın biz bir dünyalı olarak bu olaya karşı çıkıyoruz lütfennn dünyamızı elimizden almayın yetkililer lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn




UMut / 9/25/2008 6:49:18 PM
iye bir bilim bu kadar eleştiri alır?Risk olmazsa bilgi de olmaz.BU DENEY YAPILMALI.Bu deneyin tarftarıyım.


ULAS / 11/7/2008 12:47:28 AM
rkadaşlar siz hep olumsuz yönde eleştiri yapıyorsunuz.Böyle olmaz ki!Biliyorsunuz ki bilim adamları da bizim gibi okumuş kişilerdir.Bence ona göre düşünün.Lütfen sadece olumlu metabolik olaylara yönelin vazgeçin negatif hayattan oke?


naseç / 10/12/2008 4:24:19 PM
os iş bunlar yaa sizde (blm adamları)patlatcaksanz patlatn gare ya uçalım bi . bakalım nası olcak


tarumar / 10/13/2008 12:32:35 AM
en her şekilde bilime destek veririm unutmayalımki kullandığımız herşey o insanlar sayesindedir onları eleştirmeyelim...


tuğba / 10/11/2008 5:02:12 PM
a hadi böyle bi deney yapıyosunuz evrenin yaradılışını allahu tealadan başka kimse bilemez elhamdürillah müslümanız ve allahın var olduğunada inanıyoruz size mi kalmış? Böyle bi deney yapmak valla allah yardımcımız olsun tüm dünyanın sonu geldi boşu boşuna 3.5 m. dolar harcıyosunuz ne diyeyim allah akıl fikir ihsan etsin amin


a / 10/11/2008 8:21:30 PM
rkadaşlar hemen hemen hepinizin yorumunu okudum...tamam belki bu deney bir sürü yeni teknolojinin başlangıcı olabilir..ama bir yandan da tehlkeli..bir arkadaş kime sordular dene yi yaparken..sonuçta biz zarar göreceğiz gibisinden bir yorum yazmış..eger herkes yaptıgı deneyi bütün insanlıga sorarak yapsaydı..emin olun risk almamak için kimbilir hangi çağda yaşıyor olurduk..


emin / 10/4/2008 8:39:43 PM
rkadaşlar hiç kimse kıyametin kopacağını bilemez.Sadece

ALLAH bilir.Dünyanın nasıl oluştuğunu bula bilirler ama kıya

metin ne zaman kopucağını bulamazlar...:)


KERİM / 10/4/2008 8:48:31 PM
rkadaşlar bigbeng deneyi bir sorun olduğu için durduldu.İyi deneyler.


cem / 10/1/2008 10:12:52 PM
İMDİ ARKADAŞLAR BU YAZIMI İYİ OKUYUN::: BİG BANG BÖYLE BİRŞEYİN OLDUĞU BİLE BİLİNMİYOR SADECE TEORİ...KANUNLAŞMAMIŞ BİRŞEYİN KURMACASIDA OLAMAZ.ARKADAŞIN BİRİSİ ÇIKMIŞ DİYORKİ DİNE KİTABA İNANMAYIN DİNE KİTABA İNANACAKSINIZ BU İNSANIN DOĞASINDA VAR HER İNSANIN Bİ İNANCI VAR.DİNEN ZATEN BÖYLE BİRŞEY YOK DÜNYA YOKTAN VAR OLMADI YANİ BİG BANG LE OLMADI ALLAH YARATTI..AYRICA ŞU CENEVREDEKİ DENEYE DEĞİNEYİM ORDA BİNLERCE BİLİM ADAMI VAR HERALDE KÖRÜ KÖRÜNE BU İŞİ YAPMIYORLAR TABİKİ BUNUN TEHLİKESİ HESAPLANMIŞTIR KİMSE OKDAR İNSANIN HAYATIYLA OYNAYAMAZ TEHLİKELİ DEĞİLDİR..KULAKTAN DOLMA LAF İSE DÜNYANIN SONU GELDİ HAYIR DÜNYANIN SONU GELMEDİ GELSEDE BUNU BİLMEMİZ İMKANSIZ ONU ALLAHTAN BAŞKASI BİLEMEZ..TABİKİ DENEY KORKUTUCU ASLINA BAKARSANIZ BENDE KORKTUM AMA DENEYİN SONUCU BENCE OLUMSZU OLACAK YANİ Bİ SONUÇ ALINMİCAK..VE DÜZENİMİZ DEVAM EDECEK..


kulhan / 9/18/2008 3:22:48 PM
ELBETTE, BİZ İNSANLAR FARKLI VE ÖZELİZ, BİZE VERİLEN DÜŞÜNME MERAK ETME SORGULAMA VE DOLAYISI İLE ARAŞTIRMA HEVESİ İNSANLIK ADINA OLDUĞU SÜRECE VE YAŞADIĞIMIZ DÜNYAYI DENGELERİ BOZMADAN DOĞALDIR, GÜZELDİR. ÖNCELİKLE BENİM İKİ TEORİM VAR BU DENEYİN VAR OLDUĞU DÜŞÜNÜLEN ŞEYİN ELEMENTİN İLETKENİN ÇEKİMİN ANCAK VAR OLDUĞUNU İSPATLAYIP, BU VAR OLANDAN İNSANLIK ADINA NE KULLANILA

BİLİR OLACAĞIDIR. BENİM FİKRİM ŞU BU YENİ FİZİK KURALININ TESPİTİ İLE ENRJİ KULLANIMI GERİ DÖNÜŞÜMÜ VE TEKRAR KULLANILMASI ANCAK BU VARSAYIM ÇOK ÖNEMLİ OLSADA, KESİNLEŞSEDE BU DEĞİŞİMİ KAÇ KUŞAK SONRA GÖRE BİLİRİZ BİLEMEYİZ ANCAK BU IŞIK BİR GÜN KALAKSİLER ARASI YOLCULUK EVRENDE DAHA ÇOK VAR OLABİLMENİN ENRJİ GÜÇ VE YAŞAMIN BÜTÜNLEŞMESİNE KADAR GİDE BİLECEK ÖNEMLİ BİR DENEY OLDUĞUNU DÜŞÜNMEKTEYİM. BU ÇALIŞMALAR DÜNYANIN GERÇEK ANLAMDA YENİ ÇAĞA GİRMESİ İÇİN KAÇINILMAZ BİR ÇABA VE GÜZEL BİRŞEYDİR. BİLME GÜVEN