Netpano Anasayfa > Haber detayı


Kaynak:NETPANO.COM ÖZEL  
netpano.com  -  - 25 Aralık 2009 Cuma - 00:00:00  
Türk Tarihine Ait Yeni Sırlar

   Önce Asâ Kitabı ile ilgili kısa bir açıklama :

 ( Değerli Netpano Sitesi okuyucuları ; Oktan Keleş Bey'in "Asâ: Bir Meczubun Rüyası-4" kitabını yayınlayacağımızı bir kaç ay önce duyurmuştuk. Fakat bazı kaderî sebepler ve kitapların editöryasında bulunmam hasebiyle benden kaynaklanan bazı meşguliyetler dolayısı ile vaad etmiş bulunduğumuz çıkış tarihi bir hayli gecikti. Fakat bu gecikmenin hayırlı yanları da olmadı değil. İnşallah kitabı bu kadar beklediğinize değdiğini göreceksiniz. Ama benden kaynaklanan meşguliyetlerden dolayı olan gecikme için bir tutam özür borcum var; onları dile getirmek istiyorum. İlk önce kitabı büyük fedakarlıklar ile yazan Oktan Keleş Beyefendi'ye (Ve onun şahsında kitapta geçen İlhami Abi ve Latif Baba gibi mümtaz şahsiyetlere), onun cefakar yayıncısı Kırkkandil yayınlarının sahibi Barbaros Özdamar Bey'e, www.kitapelinizde.com internet sitesinin sahibi Semih Naycı Beyefendi'ye ve kitabı hasretle bekleyen tüm okuyuculara özür borcumuz var. Bizden dolayı hem Oktan Bey, hem Barbaros Bey, hem de Semih Bey zor duruma düştüler. Okuyucularımızdan biraz daha sabretmelerini rica ediyoruz. Ama kitap çıkana kadar kitaptan bazı yerlerin netpano sitesinde yayınlaması söz konusu. Baki Günay ve Erol Derman'a çok teşekkür ederiz. Umarım bu yeni yazıları beğeni ile okuyacak ve istifade edeceksiniz. Saygılarımla... "Bir Meczubun Rüyası" editörleri..)

 

ZÜLKARNEYN (A.S) KİMDİR?

ORHUN KİTÂBELERİNDE GİZLENEN GERÇEK NEDİR?

HZ. OSMAN'IN KILICINDAKİ SIR NEDİR?

 OSMAN  GAZİ'NİN İLK ADI NEDİR, NASIL  VE NİÇİN OSMAN OLMUŞTUR?

KÂBE'NİN ANAHTARLARI KİME EMANET EDİLMİŞTİR?

 

Bilindiği gibi Orhun Kitâbeleri Türk dünyasının bilinen ilk yazılı belgeleridir. Ancak yüzyıllardan beri gözden kaçan veya kaçırılan bir gerçek var ki, bu gerçek de o kitâbelerde gizlidir.

 Nedir bizim için çok önemli olan bu  gerçek?

 Bu gerçeği meydana çıkarabilmek için Kur'an-ı Kerim'in Kehf Suresi'ne bakmamız gerekir. Çünkü asıl sır, Yüce Vahiy Kitabı  Kur'an-ı Kerim'dedir.

Şimdi Orhun Kitâbeleri'ne şöyle kısaca bir göz atalım:

 " Ben Türk Bilge Kağan; doğuda gün doğusuna, güneyde gün ortasına kadar, batıda gün batısına, kuzeyde gece ortasına kadar hep milletler bana bağlıdır. Bunca milleti hep düzene soktum, ilerlettim. Doğuya ordu sevk ettim. Bunca yerlere gittim.

 Tanrı (Tengri) yardım ettiği için milletime; gözle görülmeyen, kulakla işitilmeyen yerler kazandırdım. Tanrı buyruğu olduğu için, Devletli olduğum için  size Kağan oldum. Tanrı yardım ettiği için dört yöndeki milleti derleyip topladım.

 Ey Türk Milleti; Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe, ilini, töreni kim bozabilir? Ey Türk Milleti, titre ve kendine dön!"

 Bilge Kağan meâlen ve orijinaldeki aslında şunları da anlatmaktadır:

 " Gittiğim yerlerde güneşin kavurduğu, güneşin battığı son millete gittim. Onların arasında hüküm verdim. Sonra dünyanın öbür ucuna, güneşin doğduğu yere vardım. Orada bulduğum milleti boyunduruğum altına aldım. Birbirileriyle olan çekişmelerine son verdim. Ordumla Tengri buyruğu olarak adalet getirdim. Tengri buyruğu olarak bunları yaptım…."

 Şimdi buraya kadar anlattıklarımız, asıl anlatacağımız konuya hazırlık için ön bilgilerdi:

 Şimdi, Kehf Suresi 85. Ayet ile başlayalım: " O DA BİR YOL TUTUP GİTTİ."

 Kehf Suresi  86. Ayet: NİHAYET GÜNEŞİN BATTIĞI YERE VARINCA, ONU KARA BİR BALÇIKTA BATAR BULDU. ONUN YANINDA (ORADA) BİR KAVME RASTLADI. BUNUN ÜZERİNE BİZ: EY ZÜLKARNEYN! ONLARA YA AZAP EDECEK VEYA HAKLARINDA İYİLİK ETME YOLUNU SEÇECEKSİN, DEDİK.

 Kehf Suresi  89. Ayet: SONRA YİNE BİR YOL TUTTU.

 Kehf Suresi  90. Ayet: NİHAYET GÜNEŞİN DOĞDUĞU YERE ULAŞINCA, ONU ÖYLE BİR KAVİM ÜZERİNE DOĞAR BULDU Kİ, ONLAR İÇİN GÜNEŞE KARŞI BİR ÖRTÜ YAPMAMIŞTIK.

 Kehf Suresi incelenirse açıkça:  Bilge Kağan'ın anlattıklarının birebir aynısı olduğu ve Yüce Kitabımız Kur'an-ı Kerim'de bu konunun aslının nakledildiği görülecektir.

 Bilge Kağan Kitâbelerinde şöyle devam etmektedir:

 "Rahat hayata, zenginliğe, Çin'in ipeğine kanma! Milletime, altını, beyaz gümüşü kazandırdım. Hükmettiğim milletlere hakem olup, madenler erittim."

  Şimdi:

 Kur'an-ı Kerim'de  Zülkarneyn (a.s)'den bahsedilirken; Zülkarneyn (a.s)'ın Allah'ın emri ile (buyruğu ile) bir ordu kurduğu, güneşin doğduğu yere bir yol tuttuğu, yine güneşin battığı yere, dünyanın öbür ucuna bir yol tutup gittiği, Allah'ın, O'na  bu kavimler üzerinde; ister adalet ile hükmet, ister azap et yetkisi verdiği açık açık belirtilmektedir.Yine Zülkarneyn (a.s)  kıssasında; Yecüc ve Mecüc isminde bozgunculuk yapan  kavimden bahsedilmekte, bu bozguncuları Zülkarneyn (a.s) madenleri eriterek, set çekerek, engellediği  anlatılmaktadır.

 Zülkarneyn (a.s)'ın özelliklerine baktığımızda; büyük bir orduya sahip olması, kendisinin büyük bir komutan olması, ordusuyla tüm dünyayı gezmesi ve Allah'ın emri ile gittiği her yere iyilik, adalet ayrıca Allah bilgisi ve töre götürmesidir.

 Özelliklere lütfen dikkat buyurun: Kudretli bir komutan, büyük bir ordu ve tüm dünyayı gezmesi…Özelliklere devam edecek olursak; Güneşin en doğduğu ve en battığı  yere ve kuzey ve güneyin uçlarına kadar gitmesi. Ve aynı zamanda Allah'ın buyruğu ile gittiği yerlerdeki kavimlere adalet ve iyilik götürmesi…

 Şimdi bir de Bilge Kağan'ın yazıtlarda anlattıklarına bakalım:

  Aynı şekilde Bilge Kağan'ın (Bilge denmesi; bilgili, alim, erdemli bir insan olmasındandır.) Bilge Kağan da, tıpkı Zülkarneyn (a.s) gibi bir komutan olup, büyük bir orduya sahiptir. Ordusunun tıpkı  Kehf Suresi'ndeki gibi (O da bir yol tutup gitti ordusuyla) ayeti gibi güneşin en doğduğu ve en battığı yere, kavimlerin üzerine gittiği (bu bir Tanrı buyruğudur demesi) yine adaletle hükmetmesi ve gittiği yerleri milletine kazandırması, buralarla beraber buraların değerli madenlerini ve zenginliklerini yine milletine kazandırması ve "Ey Türk Milleti, Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe, ( ki burada da Kıyamete atıf yapılmaktadır.) ilin tören bozulmayacaktır," diyerek, Türklerin Allah buyruğu ile hareket ettiklerini ifade etmesi tıpkı Kehf Suresi ile neredeyse birebir örtüşmektedir.

 Türkler, aynı zamanda genel millet olarak;  Hz.Ali'nin  (Kerremallahu veche- Hiç puta tapmamış) sırrında bir kavimdir.

 Atilla yazıtlarında geçen, Atilla Romalıları tarif ederken; "PUTA TAPAN KAVİMDİR" der ve şöyle devam eder; " IRKIMDAN OLAN PUTA TAPMAZ!"

 Sanıldığı gibi Türkler Şaman olmamışlardır. Puta da tapmamışlardır. Varolduklarından beri   tek Tengri, tek Allah inancına sahip olmuşlardır.

 Yine yazıtlardan öğrendiğimize göre Türkler; Allah'ın en büyük Kudret olduğuna, yeri göğü yarattığına, yeri yeşerttiğine, öldüren ve dirilten O olduğuna inanmışlardır.... Biz burada konuyu kısaca ele alıyoruz.

 ZÜLKARNEYN (A.S)  BİLGE KAĞANDIR

 Tarihin gizlediği  ve bilerek gizlendiği bir sırdır….

Peki Bilge Kağan gerçekte kimdir? Biraz sonra o konuya geleceğiz,  konumuza devam edelim:

 Şimdi,  Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe…Sözlerinin manalarına bir göz atalım.

 Bu sözü söyleyen Bilge Kağan'dır. Şimdi Kehf Suresi'nde geçen Zülkarneyn (a.s)'ın özelliğinden bahsedelim. Zülkarneyn (a.s) Yecüc ve Mecüc isimli kavimin arasına set çeker. Yecüc ve Mecüc kıyamete yakın en büyük alamet olarak, yine Kur'an'nın  ifadesine göre, seddi delecek ve bu kıyametin büyük alameti olacaktır. (Seddi delmek ve yerin delinmesi.) Bu ifadeler, daha öncede söylediğimiz gibi Kur'an-ı Kerim'in bir çok ayetinde kıyamet tarifinin neredeyse birebiridir. (Gök çökerse, yer delinirse kıyamet olmaz mı? Kur'an ifadesiyle yer beşik gibi sallanmaz mı? Güneş dürülmez mi?)

 Bilge Kağan'da aynı ifadeyi o günkü anlayışa, o günden bugüne  adeta kelimelere bir zaman yolculuğu yaptırarak anlatmıştır.

 Zülkarneyn (a.s)'da, kendi yaşadığı dönemde, çağına hükmetmiş, kendi döneminde yapmış olduğu sed, kıyamete yakın delinmesi sebebiyle, bu çağa da hitap etmektedir. Konu çok daha detaylı olup mümkün mertebe biz kısaca anlatmaya gayret etmekteyiz.

 Bu anlattıklarımızdan sakın bir ırkın öne çıkarılması yapılıyor sanılmasın. Anlatılmak istenilen açıktır. Türk ırkının, Türk Milleti'nin Rahmani olduğunun vurgulanmasıdır.

 Önemli bir not düşecek olursak:  Zülkarneyn (a.s); ordusuyla dünyanın her yanına gittiğinde, oradaki kavimlerden de ordusuna asker ve komutanlar katmıştır. Tıpkı Bilge Kağan'ın yaptığı gibi.Türk milleti de içinde barındırdığı tüm unsurlarla bir millettir.

Oğuz, Öğüz, Öküz: (Güçlü, dev boynuzlu manasına gelmektedir.)

Zülkarneyn ise Arapça'da; çift boynuzlu manasına gelmektedir.

Oğuz Kağan; Kendi döneminde, başına giydiği, boynuzları olan başlıkları ile ünlüdür.

Oğuz denmesinin bir sebebi de, çok güçlü olmasındandır.(Türk gibi güçlü!)

Kur'an-ı Kerim'de; Allah'a kurban edilecek kurbanlıklar arasında; keçi, koyun, deve, sığır sayılmaktadır. Bunlardan en makbulü, gücünden dolayı sığırdır. Koyun, keçi vs. göre daha güçlüdür...

İlahi esrariye de Allah'a kurban millet (gücünden dolayı) ; TÜRK MİLLETİDİR! (Ariflere)

Bilge Kağan acaba Oğuz Kağan mıdır?

(Unutmayalım ki, bilge  lakabi  bir isimdir, az önce de söylediğimiz gibi; Bilge denmesi; bilgili, alim, erdemli bir insan olmasındandır.)

BİLGE KAĞAN (OĞUZ KAĞAN) = ZÜLKARNEYN (A.S)

 Şimdi gelelim ilahi mesaja:

 Türk Millet'i  ahir zamanda büyük rol oynayacaktır. (Ordusuyla, milletiyle, mayasıyla…) Gazi Paşa; bu sırrı, ariflere, birkaç kelimeyle şöyle ifade etmiştir:

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur!"

 Burada anlatılmak istenen, üstte de anlattığımız gibi Türk Milleti'nin mayasıdır. O mayanın; bu milletin genlerinde, karakterinde –unutulmuş bile olsa- yukarıdaki sırrın, kudretin Allah'tan olduğu bilgisidir.

 Orhun Kitâbelerinde tek Tanrı için; "Yeri yarattı, Gök'ü yarattı, ikisinin arasında kişiyi yarattı. Kişi Gök'teki Tanrı'ya yakardı, yakındı" der.

 Tek Allah inancını ve Kur'an-ı Kerimde'ki yaradılışı ve Adem (a.s)'ı bu cümlelerde görmek çok açık. Türk Millet'i varolduğundan beri Tek Allah'a inandı.

 Unutulmamalıdır ki, medeniyetler yıkıldı sanılsa da, yerlerine başkaları gelir ve yıkıldı sandığımız medeniyetler  gerçekte tam kaybolmazlar, birbirlerinin sırlarını, izlerini taşırlar. Onun içindir ki ön uygarlıklar ve şimdiki uygarlıklar arasında benzerlikler vardır. Bu kültürlere, törelere yazılara vs. yansır ve devam ederek gelir.

 Şimdi burada kitâbelerle ilgili bilgilere bir göz atalım:

 Orhun Kitâbeleri'nin üzerindeki bilgilerin benzerlerine M.Ö 4000'li yıllara ait taşlarda silinmiş bir şeklide rastlandı.

 Bu bilgiler, taşların üzerinde eskidikçe, asırlar boyunca başka taşlara aktarılarak günümüze kadar -bir kısmı- gelmiştir. Buradaki bilgiler binlerce yıllık bilgilerdir. Aktarılarak günümüze kadar gelmiştir. Yani sanıldığı gibi, buradaki bilgiler, yazıtların dikildiği tarihe ait değildir. Örnek verecek olursak; Kur'an-ı Kerim 1400 yıl önce kağıda yazıldı diyelim.2000'li yıllarda da dijital bilgisayara aktarıldı.Yani buradaki bilgiler, 1400 yıl öncesine aittir, günümüze değil.

 M.Ö 2000'li yıllara ait, Çinli arkeologlar tarafından bulunan; yarı Çince yarı Türkçe ve bir kısmı silinmiş olan yazıtlarda da, tıpkı Orhun Kitabeleri'ndeki bilgilere rastlanmıştır.

 Moğolistan'ın güneyinde bulunan; taş  ve seramik parçalarının incelenmesi neticesinde, buradaki bilgilerin, Orhun Kitabeleri'ndeki bilgilere benzediği anlaşılmıştır. Bulunan bu parçaların tarihi M.Ö 2000'li yıllara uzanmaktadır.

 Orhun harfleriyle yazılan yazıtlardan 13.yüzyıl Moğol tarihçisi Alaaddin Ata Melik Cüveynî , Tarih-i Cihan Güşa adlı yapıtında söz etmişti. Çin kaynakları da kitabelerin dikilişini bildirmekteydi.

 Rus çarı I. Petro'nun emriyle Sibirya bitki örtüsünü incelemek için görevlendirilen bitki bilimci Messerschmidt ve kendisine rehber olarak verilen İsveçli tutsak subay Strahlenberg, 1721 yılında Yenisey vadisinde bu yazı ile yazılmış Kırgızlara ait mezar taşlarını içeren Yenisey Yazıtları'ndan bir tanesini keşfetti. Bir yıl sonra tutsaklığı son bulan Strahlenberg İsveç'e dönüşünde bu inceleme ile ilgili izlenimlerini kitap haline getirip Stockholm'de yayınladı. Böylece Orhun yazısı bilim dünyasının dikkatini çekmiş oldu. Orhun yazıtlarından iki yüzyıl öncesine ait Yenisey Yazıtları'nın tamamına yakını bu süreçte ortaya çıkarıldı.

 Rus bilim adamları,1943 yılında Sibirya'da  taş mezarlar bulmuşlar ve ABD'li bilim adamları ile ortak yaptıkları inceleme neticesinde, bu taşların üzerindekilerin, 'Türklere ait fatih bir komutanın' sözleri olduklarını tespit etmişlerdir…..

 *

 Şimdi gelelim cahillikten veya art niyetli kişilerin bir iddiasına:

 Türkler Kılıçla Müslüman Olmuştur Yalanı:

 Tarihte hep şunlar anlatılır: Kuteybe isimli Arap Komutan, Asya'ya sefer düzenlemiş ve Türkler ile savaşmış , Türkleri kılıç zoruyla Müslüman yapmıştır yalanına.

 Yukarıda anlattığımız konular araştırılırsa, Türklerin zaten var olduklarından beri Tek Allah inancına sahip oldukları görülecektir.

 Ama biz bir de Kur'an-ı Kerim'den delil verelim. Müslüman, mücahit Kuteybe, eğer gerçekten Türkleri zorla, kılıçla Müslüman  yaptıysa, bu iddiayı dillendirenler şunu düşünmezler mi:

 Kur'an-ı Kerim şöyle buyurmaktadır, Kaf Suresi 45. Ayet: "SEN ONLARA KARŞI BİR ZORBA DEĞİLSİN.O HALDE SEN BENİM UYARIMDAN KORKAN KİMSELERE KUR'AN İLE ÖĞÜT VER…."

 (Şimdi iddia sahiplerine şunu soruyoruz: Kuteybe; Zorla, kılıçla böyle bir fiil yaptıysa, İlâhi Kelâm'ın mesajı itibarıyla zorba değil midir?)

 Gaşiye Suresi 22. Ayet: "SEN ONLARIN ÜZERİNDE ZORBA DEĞİLSİN, ZORLAYICI DEĞİLSİN,ZOR KULLANACAK DEĞİLSİN."

 Bakara Suresi  256. Ayet : " DİNDE ZORLAMA YOKTUR. "

 Fetih Suresi 4. Ayet: "İMANLARI ARTSIN DİYE GÜVEN VE HAYIR VEREN O'DUR."

 Şimdi anlatmak istediğimiz, Kur'an-ı Kerim'in buna benzer birçok mesajını Kuteybe bilmiyor muydu? Yoksa görmezden mi geldi? İddia sahipleri bir daha düşünsünler. Eğer durum iddia sahiplerinin dediği gibiyse bu çok vahim bir durumdur. Kuteybe'nin bırakın mücahit olmasını, Müslümanlığı bile tartışılır.

 Şimdi gelelim başka bir konuya; İslâm Dinini, İslâm Dünyası'nı Araplar ideolojik olarak  sahiplenme gibi bir misyon benimsemişlerdir. Tabi bunun alt yapısını hazırlayanlar bellidir. (Şeytaniler,Yahudiler…)

 Oysa İslâm Dini alemlere rahmettir. İns'e ve Cin'se gelmiştir, hiçbir ayrım yapmadan. Bu konuyu fazla deşifre etmeyeceğiz. Arifler bilir…

 Şimdi mânâ sırlarından bir ifşa:

 Bu öyle bir sır ki, aynı zamanda suret aleminden de bir delil sunacağız. Önce bilinen meşhur bir vâkıa'yı anlatalım:

 Peygamberimiz Hz.Muhammed (SAV) Mekke'yi feth etmiş, o gün Kâbe'deki putları kırmış ve Kâbe'nin anahtarlarının getirilmesini istemiştir.

 Kâbe'nin anahtarları, o an içim müşrik olan, Osman Bin Talhâ'dadır. Mekke'nin fethî 11 Ocak 630 tarihidir. Bu tarihle ilgili sırrı ifşa etmeyeceğiz. Belki ilerde inşallah…

 Yine bir not yukarıdaki yazıya atfen: Peygamberimiz Hz.Muhammed (SAV) Mekke'yi feth ettiğinde; uyuyanı uyandırmamış, ağaç kestirmemiş, kapıları zorlatmamış, çoluk çocuğa dokundurtmamış kısacası zorbalık yaptırmamıştır. Zorla kimseyi Müslüman yapmamıştır. Kur'an-ı Kerim'in ifadesiyle "Sen tebliğ et" emrini uygulamıştır. Allah'ın emri dışında hareket etmemiştir.

 İslâm dini : "Ey insanlar!" hitabıyla tüm insanlığa davet dinidir.

 Şimdi tekrar konumuza dönelim:

 Peygamber Efendimiz (SAV) Kâbe'nin anahtarlarının getirilmesini ister. Bu görevi bilindiği gibi Hz. Ali'ye verir.

 Dikkat buyurun lütfen. Peygamber Efendimiz (SAV) Kâbe'nin anahtarlarının getirilmesini EMREDİYOR! Anahtarların Hz. Ali tarafından getirilmesini EMREDİYOR!

 Hz.Ali emir üzerine gider, Osman Bin Talhâ'yı bulur. Anahtarları ister. Osman Bin Talhâ anahtarları vermeyi kabul etmez. "Kâbe'nin anahtarlarının yıllardır kendi soylarında olduğunu ve Hz.Muhammed (SAV)'in peygamberliğine inanmadığını" söyler. Hz. Ali ısrar eder. Çünkü 'emri' Peygamber Efendimiz (SAV)'den almıştır. Ne pahasına olursa olsun 'emri' yerine getirmek istemektedir. Hz. Ali, Osman Bin Talhâ'nın elini sıkar, canını yakarak anahtarları zorla elinden alır. (Bu ibareye lütfen dikkat : Elini sıkarak, canını yakarak, zorla!)

 Hz. Ali, anahtarları alarak, Peygamber Efendimiz (SAV)'in yanına gelir. Hz. Peygamber (SAV)'e anahtarları uzatır. Hz. Peygamber Efendimiz (SAV) anahtarları Hz. Ali'den teslim alır.(Bu ibareye dikkat lütfen: Hz.Ali'nin elinden Hz.Peygamber (SAV) teslim alır.) Ve şaşılacak bir şeklide Hz.Ali'ye tekrar anahtarları Hz. Peygamber Efendimiz (SAV) uzatır.( Bu ibareye dikkat: Hz.Ali'den aldığı anahtarları Peygamber Efendimiz (SAV) tekrar Hz.Ali'ye eliyle verir.) ve şöyle buyurur:

 "Ali, bu anahtarları git Osman Bin Talhâ'ya teslim et" der. Hz.Ali şaşırır ve sorar:

 " Ey Allah'ın Resulü (SAV), az önce emrinizle gittim, anahtarları aldım, getirdim size teslim ettim. Şimdi de emrinizle aynı şahsa anahtarları teslim etmemi emir buyurdunuz. Bunun hikmeti nedir ki?" diye sorar.

 Peygamber Efendimiz (SAV) bir çok sahabenin yanında şu ibret verici sözleri söyler:

 "Ya Ali, sen anahtarları yolda bana getirirken, Yüce Allah, dostum Cibril ile bana vahiy gönderdi: " EMANETİ EHLİNE VERİNİZ! "

 Kâbe'nin anahtarları uzun yıllardır Osman Bin Talhâ  ve soyundadır. Onlar Kâbe'nin nasıl temizleneceğini, nasıl sahip çıkılacağını çok iyi bilirler. Emanetin ehilleri onlardır. Bu Allah buyruğudur: "Git ve teslim et!" (Şimdi şu ibareye dikkat lütfen: Allah buyruğudur, git ve teslim et! Yani emir Yüce Allah'tandır.)

 Hz. Ali bu emir üzerine hemen geri döner ve Osman Bin Talhâ'yı bulur ve anahtarları eliyle Osman Bin Talhâ'nın eline uzatır.

 Bu sefer şaşırma sırası Osman Bin Talhâ'dadır. Anahtarları alır ve sorar:

 " Ya Ali, az önce anahtarları elimden zorla alan sen değil miydin? Niye geri getirdin?" der.

 Hz.Ali olanları anlatır: "Bu konuyla ilgili Peygamber Efendimiz (SAV)'e Ayet geldiğini, Peygamberimizin (SAV)'de  anahtarları geri yolladığını" söyler.

 Osman Bin Talhâ, müşrik iken bu hadise üzerine koşa koşa Peygamber Efendimiz (SAV)'in yanına varır ve Efendimizin (SAV) şahitliğinde Kelime-i Şehadet getirerek Müslüman olur.

 Şimdi olayları kısaca gözden geçirelim:

 Peygamber Efendimiz (SAV), önce kendi emri ile Hz.Ali'ye; " anahtarları getir!" der.

 Hz. Ali Osman Bin Talhâ'nın elinden anahtarları alır ve kendi eliyle Hz. Peygamber (SAV)'in eline verir. Sonra Allah'ın emri ile Efendimiz (SAV) eliyle anahtarları Hz. Ali'nin eline verir. Hz.Ali'de kendi eliyle tekrar Osman Bin Talhâ'nın eline anahtarları verir.

 Yani Allah'ın emri olan " emaneti ehline teslim ediniz! " ayetinin "emri" yerine getirilmiş olur.

 Şimdi gelelim bu konuyu neden anlattığımıza:

 GİZLENEN SIR:

 Hz. Osman Bin  Talhâ Kimdir?

 Bütün Arap kaynaklarında Süreyc kabilesinden bahsedilir. Süreyclilerin Orta Asya'dan gelen Türkler olduğu, Arap tarihçilerinin eserlerinde de geçmektedir. "Ubeydullah Türk'tü" derler. Ubeydullah Süreyc kabilesindendir. Bu sülâlenin mesleği kılıç ustalığıdır. Bu aile Orta Asya'dan Anadolu'ya, oradan da Mekke'ye kervanlarla gitmişler ve Mekke'ye yerleşmişlerdir. Tıpkı Selman Farisi örneğinde olduğu gibi. Selman Farisi, İran'dan kalkıp  Anadolu'ya gelmiş, burada  birkaç yıl kaldıktan sonra  Mekke'ye gitmiştir.

 Bu konuda kaynak verecek olursak: 897-960  yıllarında yaşamış olan tabakât bilginlerinden Ebü'l-Ferec el-Isfahânî yazmış olduğu Ağani isimli esrede Sureyclilerden bahseder ve ; " Ubeydullah'ın babası Türk idi." Demektedir. (El Ağani 1.B.245)

 Yine pek çok Arap tarihçisi; Türk kılıçlarını uzun uzun anlatmışlar ve övmüşlerdir. Sureyc'de Mekke'de bir Türk demirci ustasıydı. Kılıç yapmasıyla meşhurdu. Osman Bir Talhâ  Sureyc'in torunlarından olup, bu aileye mensuptur. Sureyc kelimesi Arapça'da esserc kelimesinden alınmıştır. Aslında biraz lakabî bir isimdir. Daha sonra es-sureyciyat diye anılmış, manası ise, Sureyc tarafından imal edilmiş kılıçlar demektir. Çarşı ve pazarda kılıçlar bu isimle satılmıştır. O dönemde, herkes bu kılıçlara sahip olmak istemektedir. ( Kaynaklar: Sıhhaül Arabia, Tali.a.attar.Mısır 1956 1.sh. 322;  İbn-i Mansur Erbil Fazl Cemaleddin, Risatül Arap Bulak 1300.III. Sh. 122; El Yesui.l.M El Müncid. Sh. 339, Ayrıca bu konuda Prof.Dr.Zekeriya Kitapçı'nın, 'Saadet Asrında Türkler İlk Türk Sahabe Tabii ve Tebea Tabiileri' kitabına bakılabilir.)

 Konuyu fazla detaylandırmadan burada noktalayarak asıl konumuza dönelim.

 Netice itibarıyla; Osman Bin Talhâ Orta Asyalı bir Türk soyundandır. Ve kılıç ustasının torunudur. Peki burada anlatmak istediğimiz nedir?

 Burada anlatmak istediğimiz, Kâbe'nin anahtarları: Allah'ın 'emri', Peygamber Efendimizin (SAV) tatbiki ve Hz.Ali Efendimizin eliyle, Türk olan Osman Bin Talhâ'ya verilmiştir. Bunun manadaki karşılığı, Kâbe'nin anahtarları: KIYAMETE  KADAR TÜRKLERDEDİR. (Ariflere)

 Şimdi bilinmeyen bir başka sırrı delilleriyle ortaya koyalım inşallah:

 Peygamberimiz Hz. Muhammed (SAV)'in; "İlmin şehri bensem, kapısı Ali'dir" sözünü hatırlayınız. Bilindiği gibi Hz. Ali tasavvufta, bir çok tarikatın 'PİRİ' kabul eldir.

 Yani Hz.Ali; Kâbe'nin bilgisini, anahtarlarını TÜRK MİLLETİ'NİN ELİNE VERMİŞTİR. Bu sırrı Allah'ın izniyle ilk defa ifşa ediyoruz.

 MUKADDES EMANETLER VE HZ.OSMAN'IN KILICI

 Bilindiği üzere Mukaddes Emanetler, Yavuz Sultan Selim'in Mısır seferi sonucunda İstanbul'a getirilmiştir. Bu emanetler içersinde Hz. Osman'ın kılıcı da vardır. Şimdiye kadar bilinen budur.

 Oysa şimdi ilk defa bir gerçeği, Hz. Osman'ın kılıcı ile ilgili gerçeği Allah'ın izni ile açıklıyoruz;

 Hz. Osman'ın, Topkapı  Saray'ı Mukaddes Emanetler bölümüne sergilenen bir kılıcı vardır ki, aslında bu kılıç, Yavuz Sultan Selim'in, Mısır Seferi sonucunda getirilen emanetlerle birlikte İstanbul'a gelmemiştir.

 Bu kılıç, daha Osmanlı İmparatorluğu kurulmadan önce, Hz. Osman döneminden, Ertuğrul Gazi'nin eline Şeyh Edebali  kanalıyla "kutsal bir işaret" olarak teslim edilmiştir. Şeyh Edebali'nin eline geliş silsilesi ise: Sultan Seyyid Hoca Ahmed Yesevi tarafından  onu takip eden halifeleri vasıtasıyla ulaşmıştır; 'bir Allah sırrı olarak'

 Konuyu biraz açalım: Ertuğrul Gazi, Osmanlı İmparatorluğu'nun kurucusu, Osman Bey'in babasıdır. Şeyh Edebali ise, Osman Bey'in kayınpederidir. Osman Bey'in gerçek ismi Orhun'dur. ( Bu isim de ilk defa açıklanmaktadır) Kayı  Boyu'nun, o günkü tüm isimlerine baktığımızda, bir tane bile Arap kökenli isim göremezsiniz. Ertuğrul Gazi, Alp Arslan, Konuralp vs…

 Peki Orhun ismi, nasıl olmuş da Osman olmuştur? Osmanlı Tarih araştırmacılarının en çok sordukları ve cevabını aradıkları bu sorunun cevabını inşallah biz verelim:

 İşte bu konuda şimdiye kadar gizlenen sır:

 Şeyh Edebali bizzat Orhun'a : " Bundan sonra senin ismin Osman olsun, soyun bu isimle anılsın" demiştir. Hz. Osman'ın o kılıcının "mânâ sırlarını" Osman Bey'e söyleyerek teslim etmiştir. Sanıldığı gibi bu kılıç, Yavuz Sultan Selim'in Mısır Seferinden dönüşte getirdiği kutsal emanetler içersinde gelmemiştir.

 İşte delili:

 Kılıç ustası Ubeydullah ve Sureyc kabilesinden bahsettik. Ubeydullah  Arap ismi taşımasına rağmen Türk'tü.

 Bu kılıcı, bizzat kılıç ustası  Türk Sahâbî yapmış   Hz. Osman'a hediye etmiştir. Dünya ve Türk tarihinde  ilk defa bu konudaki delili sunuyoruz:

 

Topkapı Müzesi'nde gidip gördüğünüzde kılıcın üzerindeki KAYI BOYU'NUN işareti dikkatinizi çekecektir. Kayı  Boyu'nun damgası kılıç üzerinde durmaktadır. Çıplak gözle net bir şekilde görülmektedir. Çünkü bu kılıcın ustası Kayı Boyun'dandır.

 Kayı Boyu'nu işareti:

  (Türk damgalarının M.Ö. 5000'li yıllarda ortaya çıktığı delilleri ile beraber mevcuttur.Ve burada da Kayı Boyu'na ait damganın benzerine rastlanmaktadır.)

Hz. Osman'dan, Osman Bin Talhâ'ya geçip, oradan da Hoca Ahmed Yesevî'ye emanet edilmiştir.(Aradaki detayları anlatmıyoruz….)

 Daha sonra bu kılıç,  Hoca Ahmed Yesevî silsilesi yoluyla   Şeyh Edebali'ye gelmiş ve 'sırları ile beraber'  Osman Bey'e teslim edilmiştir.

 Orhun'un Osman olmasının sırrı bu kılıç ile beraberdir. Nitekim, Osman Gazi'nin  oğlunun ismi de yine Türk ismi Orhan'dır.

 Kayı Boyu'nun kılıcı; Mekke'de dövülmüş, Hz. Osman'a teslim edilmiş, Hz. Osman'dan Osman Bin Talhâ'ya geçmiş ve Osman  Bey'e ulaşmıştır. Yani tekrar Kayı Boyu'na, ait olduğu yere dönmüştür.

 Şimdi bunun izahını bize yapsınlar. Şimdiye kadar, iddia edildiği şekilde bu kılıç Yavuz Sultan Selim'in Mısır seferinden dönüşte getirilen Mukaddes Emanetlerin içersinde gelmişse, bu kılıcın üzerinde Kayı Boyu'nun işareti ne aramaktadır?

  Horasan Erenleri'nin ve Melâmîlerin Piri, Hoca Ahmed Yesevî'ye selâm olsun!

 Bu sırrı ifşa etmeyi sebep kılan Allah'a hamd olsun!

 Hz. Osman I. Osman

 Osman Bin Talhâ  II. Osman

 Osman Gazi  III. Osman

 Ya sonrası? ( Bu konuyu şimdilik açmayacağız….)

 Buraya kadar anlatılmak istenilenleri anlayanlara selâm olsun….

 Manaları sezenlere selâm olsun…

 Yüce Allah, İslâm'ın Sancaktarı Türk Milletini, Türk Devletini ve Türk Ordusunu muzaffer kılsın! (AMİN)

Saygılarımla...

Oktan KELEŞ

oktankeles@gmail.com

 



 YORUMLAR
mehdi / 28.12.2009 10:57:39
en kürt olduğum halde,çoğu kürdün istemediği gibi bir kürt devleti kurulmasını istemiyorum zaten bunu isteyen kandırılmış kürtler de azınlıktadır. işte sorun da burda ya biiznillah İSLAM bayrağını TÜRK,KÜRT,ÇERKEZ,LAZ... ıyla çıkarıp yıllardır kurulan komplolara bir son diyebiliriz...


TUĞRUL / 28.12.2009 15:02:28
etkililere TÜRK MİLLETİNİ KENDİ DEĞERLERİNDEN UZAK TUTMAK İÇİN ELİNİZDEN GELENİ NEDEN YAPARSINIZ TOPKAPI MÜZESİNE BİR GİRİŞ 20 BİN TL AYIP DEĞİLMİ? VATANDAŞ OLARAK HERKES LEGAL TEPKİSİNİ KOYMAYA ÇAĞIRIYORUM.

BU MİRAS BİZİM BİR AVUÇ BİZDEN OLMAYANIN DEĞİL.

YAZARA SELAMLAR GURUR DUYDUK HELE ŞU PUSLU GÜNLERDE İLAÇ GİBİ GELDİ.


kasım. / 28.12.2009 14:58:29
damga orda olduğuna göre yıllarca kandırıldık utanıyorum bir tarih öğretmeni olarak bugün gidip gözlerimle gördüm,yeni geldim

Gelir gelmez yazmak istedim Türk milletinden çok şey gizlenmiş kınıyorum.


HD / 28.12.2009 14:46:43
Y ŞANLI ORDU EY ŞANLI ASKER KURANDA ZAFER VADEDİYOR HAZRETİ ALLAH.


akhisarlı / 28.12.2009 14:34:37
U DAMGA SELİM DÖNEMİNDE VURULAMAZ

1. SICAK DEMİRCİLİKLE UĞRAŞANLAR BİLİR ÇELİK AKKOR OLMADAN ÜZERİNE İŞLEME VE DAMGA VURULAMAZ.KILIÇ BÖYLE BİR İŞLEMDE DARMADAĞAN OLUR.ANŞILACAĞI GİBİ KILIÇ İLK YAPILIRKEN BU DAMGA VURULMUŞTUR.

2.OSMANLI KUTSAL EMANETLERE AŞIRI SAYGI GÖSTERMİŞTİR BÖYLE BİR ŞEY YAPMAZLAR.

Anlaşılıyorki tarihimiz gizemlerle dolu.

oktan keleşe duacıyız netpano ailesine hizmetlerinden dolayı en derin sevgilerimizi sunarız.


F.AT. / 28.12.2009 14:29:02
aponya'da bir belgesel yapım izlemiştim tokyoda görevliyken,Türkler yeterince ön tarihlerini bilmiyorlar üzerine yorumlar vardı şimdi anladım,Tokyo üniversitesinden bir dostum japonların Türk tarihine çok önem verdiğini Cengizhan belgeseli yaptıklarını ve orhun kitabeleri üzerinde detalı çalışma başlatacaklarını söylemişti.Taşların sanıldığındanda erken dönemlere ait olduğu birçok bilimsel makale okudumuştum.Fakat en ilgimi çeken arap yahudisi olan birininkiydi eğer orhun kitabeleri gerçek anlamda çözülürse islami akımların yükselişe geçeceği ve bölge milletlerinin birleşebileceğinden bahsediyordu. ozaman bir anlam veremedim ama şimdi heyecanlandım bu yazı araştırmayı bize sunan değerli yazar oktan keleş beyi kutlarım.(makale 1987 yılına ait ingiliz dergisi)


husam / 28.12.2009 14:21:02
ok etkileyici bir yazı ama takıldığım bir yer var

kitabelerde geçen "tengri" yani tanrı

Allah ın tanrı diye bir ismi yok tengri diyede

zulkarneyn (as) eğer oğuz kaan sa tengri ne ola?


aydın semercioğlu / 28.12.2009 14:16:35
u güzel millet kendini tanısın yeter,karşısında dünya duramaz duramadıda yine duramayacak.

oktan baba ALLAH senden razı olsun TÜRK milletinin peygamberi bir millet olduğunu gösterdin bizlere,tüm dünya aklını başına alsın oğuzun çocukları kutlu peygamber hz muhammedin has ümmeti Türkler yine geliyor.


İSMAİL YEN / 28.12.2009 13:19:58
ÜRK TARİHİ YENİDEN CANLANIYOR ÇOK ŞÜKÜR.


ÖMER / 28.12.2009 13:11:37
ehdi isimli yorumcu kardeşimi kutluyor gözlerinden öpüyorum.bizler türk kürt laz çerkez boşnak ve diğerleri nizamı islam aynı milletiz biriz Türk sancağı seçilmiş sancak altındayız.fitnebazlara en iyi cevaptır yorumun inşaalah biliyoruzki bir çok kürt kardeşimiz aslandır gönlü kılıcı türk sancağındadır.BU YAZIYI YAZAN ELLERİ ÖPÜYORUM ALLAH CC YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.ARTIK YENİ BİR ÇAĞ BAŞLAMIŞTIR ANLAYANLARA,ZATEN ÇAĞLAR ANLAYANA HİTAP EDER SAYGILAR.


atıf E. / 28.12.2009 12:44:05
ir teklifim var,bu yazıyı poster şeklinde dizayn edip bastıralım isteyenler bürolarına işyerlerine assınlar.


AYBÜKE / 25.12.2009 20:12:11
uhteşem ALLAH SENDEN SONSUUUUUZ KEREEEEE RAZIII OLSUUUUN OKTAN ABİM.


Ender Demir / 28.12.2009 12:24:54
nsiklopedik bilgi olarak Bilge Kağan hakkında verilen bilgileri nazara aldığımızda iki ihtimal akla geliyor. Birinci ihtimal Tarihte yaşamış iki Bilge Kağan olması. Birinci Bilge Kağan Zülkarneyn olarak bilinen, kitabelerin sahibi. İkinci Bilge Kağan M.S. 700 lü yıllarda Göktürk Devletinin başında bulunan Kağan. Birinci Bilge Kağan'ın sözleri o zamanın şartlarına (o zamanın şartları belki de günümüz teknolojisinden ileriydi, bilemiyoruz.)göre kaydedilip nesilden nesile aktarıldı. İkinci Bilge Kağan , adını aldığı kağanın sözlerini (Belki de özetleyerek) kendi zamanının şartlarına göre taşlara yazdırdı. Bu konuda bilimsel araştırmacıların yapacağı daha çok iş var.


hazin21 / 28.12.2009 15:10:11
u mübarek zatlar akraba olduğuna göre, hızır as da türk öyleyse...acaba tarihteki ismi ve konumu neydi hızır as'mın


HİLALİ / 28.12.2009 10:18:27
KTAN BEY; TÜRK TARİHİ İÇİN (AYNI ZAMANDA DÜNYA TARİHİ İÇİN) YENİ BİR DÖNEMİN AÇILMASINA VESİLE OLDUNUZ.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.YAZIYI OKUYANLAR ALACAĞINI ALDI....SELAMLAR, HÜRMETLER


LONDRADAN SELAM / 27.12.2009 23:00:02
ncelikle yazar oktan keleş ve netpanoyu tebrik ederim.

çağımızda cevap arayan bilinmeyen bir çok soruya cevap olmuş.Ben kayıdanım ve ecdadımla bir kere daha gurur duydum.inşaalah çağın yıldızı kılıcı yine bu ail cefakar millet ve yarenleri olacaktır.bu yazıyı her türkün öncelikle okuması gerek,kedini tanımASI ÖZGÜVENİNİ İNŞA ETMESİ GEREK.DAHA SONRASI GELECEKTİR BAKİSELAM.


BArkın Arın / 27.12.2009 22:19:07
eki bu damga Kılıç Selimin Eline geçince kendi tarafından basılmış olabilir mi.?




Yasin / 27.12.2009 20:11:54
nternetten Bilge Kağan hakkında bir bilgi:

''Bilge Kağan bir dönem de Türkler arasında Budizm'i yaymak hevesine kapıldı.Tapınaklar yaparak Türkleri Budist yapmak arzusunu taşıdı.Vezir Tonyukuk bu düşünceye de karşı çıkarak Budizm'in insandaki hükmetme ve iktidar duygusunu zaafa uğrattığını kuvvet ve savaşçılık yolunun bu olmadığını,eğer Türk milletinin yaşaması isteniyorsa bu din ve tapınakların ülkeye sokulmaması gerektiğini söyledi.Bilge Kağan çok itibar ettiği veziri Tonyukuk'un tavsiyelerine uyarak,aklından geçen bu planları yapmadı.''

YORUMSUZ...


kerem atay / 27.12.2009 19:52:07
u ne yazıdır...Yazdırana Hamd olsun..Yazanlardan Allah razı olsun.Kanıtsa kanıt belgeyse belge.Türk Milleti eski güç ve kudretine Allah'ın izniyle yeniden kavuşacaktır ve Hz.Osman'ın adaletini tekrar dünya üzerine hakim kılacaktır İnşallah.


R.Elmas / 27.12.2009 18:38:53
llah hifzi iman hifzi himaye eylesin sizleri,Fettah olan Allah nice mana fetihlerini nasip etsin,Su gibi aziz olun kardeslerim


selim / 27.12.2009 16:53:52
ktan bey çok güzel ve bilinmeyen konulara değinmişsiniz. ama çok insan Türk milletinin gücünü,büyük Türk teşkilatını bilmez. Osmanlı yıkılırken Rusya ve İngiltereyi bile parçalamk üzere olduğunu,tüm islam aleminin bağımsızlık hareketlerini desteklediğin,İrlanda nın bile Osmannlı ajanları tarafından kurulduğunu bilmezler,Lenini,Enver paşayı,Teşkilatı mahsusayı,Hitleri,Türkeşi,Ronald reagenı


çerçi / 27.12.2009 16:31:20
ürkmenistandan sevgiler selamlar.üniversiteded bu haber konuşulıyor bilginize.oktan ağabeye hörmetler


çetin / 27.12.2009 16:29:08
üm türk dünyası birleşmeli arapları müslüman yapmalı.yoksa vebaldeyiz.


hayrullah katmerci / 27.12.2009 16:21:27
ğuzlar ve boyları hep islamın hizmetindeler.kayı damgası mekkede vurulmuş demekki ilahi bir çok sır var.Hoca ahmet yesevi hazretlerinin ocağındaki aş hala kaynıyor çok şükür.


tacik / 28.12.2009 12:42:15
on ordusudur islamın ve tek ordusur,Türk sancağı altında birleşmek dileğiyle selamlar.


T.OK.GENÇLİĞİ / 28.12.2009 19:34:05
avinci şifresi peşinde koşanlara örnek olsun ASRIN YAZARI OKTAN KELEŞ SİZE ÖDÜL VERMEK İSTİYORUZ SİZE ULAŞMAK ÜMİDİYLE SAYGILAR.


ERCAN / 29.12.2009 05:59:02
ilge kaan bir ünvandır bunu bazı tarihçilerde kabul ederler.

Aslında türk tarihi ve sıralaması yeniden düzenlenmelidir.

ingilizler yeni kitabelerin çıkmaması için moğol hükümetine açık çek vermişmidir?ingilizler neden bu taşların sırrından korkmaktadır?90lı yıllarda taşlar neden birden yıpranmıştır?yok edilmeye çalışılmıştır.mhp merkez binası önüne bire bir orhun kitabeleri yapılmıştır,bu çalışmalar kimleri rahatsız etmiştir?bu sorular cevap bekliyor.Acaba hep osmanlının birleştirici unsurundan söz edilir ya zülkarneyn doktorini daha etkili ise?Birleşmiş bölge milletleri bölgeden önce kimleri atacaksa onlar rahatsızdır,bilmem anlata bildimmi.umarım yazar oktan keleşin bu muhteşem çalışması bir başlangıç olurda arkası gelir.mutlaka çok kapsamlı çalışma yapılmalıdır.


adem akın / 29.12.2009 02:07:44
rhun kitabeleri daha kapsamlı incelenmeli,kutsal emanetlerde incelenmeli,kayıboyu damgası hz osmanın kılıncında boşuna bulunmuyor.


SADET / 29.12.2009 01:47:31
NCE TÜRK BİRLİĞİ SONRA TÜRKİSLAM BİRLİĞİ SONRA DÜNYA HAKİMİYETİ İNŞAALLAH.


müslüm horasanlı / 29.12.2009 01:01:59
atih çağ kapatıp çağ açtı bence oktan keleşte bir çağ açtı bu yazısıyla helal olsun.


kenan gül / 29.12.2009 00:34:41
aten gotik yazının tarihi en az 4500 yıl taşların tarihini bulmak zor değil bencede taşlar 4500 yıldanda eski.


DADAŞ / 28.12.2009 22:45:44
DÜNYA TÜRK BİRLİĞİNİN BAŞLANGICI HAYIRLI OLSUN HAYAL DEĞİL EY MİLLETİM,BUNU MİLLETİN İNANCI GERÇEKLEŞTİRİR,BİZİ YÖNETENLER DEĞİL.BİLİNÇ OLUŞTU OLUŞUYOR.


BOZKURTLAR KARDEŞLİĞİ / 28.12.2009 22:40:29
SIRLARDIR ZÜLKARNEYN GERÇEĞİNİ HAKİKATİNİ GİZLEDİLER VE GİZLEMEYE DEVAM EDİYORLAR,SÖZDE BİZDENMİŞ GİBİ GÖRÜNEN MÜSLÜMAN KİSVESİNDEKİ BİRTAKIM KİŞİLERDE ZÜLKARNEYNİN TÜRK KOMUTAN OLDUĞUNU HAZMEDEMEDİKLERİNDEN DİNİ KİŞİLİKLERİ FALAN KONU EDİP SARSAKLIYOR.OYUNLARA GELMEYİN ZÜLKARNEYN OĞUZKAANDIR YAZARA KATILIYORUM.


VEDAT / 28.12.2009 22:32:18
tayurttan bir rüzgar esintisi geldi bizleri çağırıyor ey türk milleti.TİTRE KENDİNE GEL.


devrekli / 28.12.2009 22:28:52
ıllarca türkleri şaman dinsiz gösteren tarihçiler yayınlar çürümüştür.

islamın ve ondan önceki hanif dininin sancağını taşıdığı çıktı meydana.Araştırmacı yazar Oktan Keleşten Allah razı olsun Artık netpanonun sıkı takipçisiyim.


metin / 28.12.2009 22:04:09
LLAH CC Kimsenin hakkını zayi etmez.

Bu millet hakkın ismini cihana yaydı,yaymaya devam ediyor.

Her sisin dağılacağı bir gün vardır.

şahsen bu gerçekleri doğacak güneşin alameti kabul ediyorum.Dünyaya adaleti huzuru getirmeye hazırlanın zülkarneyn torunları gün yakındır inşaallah.


bekir / 28.12.2009 15:04:26
eni çağ başlamıştır katılıyorum uyanış ve hesap soruş yaklaşıyor sancak yükseliyor.


RAGIP / 28.12.2009 19:46:39
OLLANDADAN SELAMLAR TÜRK MİLLETİ NE KADAR ÖVÜNSE AZDIR.

ALLAHIN YERYÜZÜNDEKİ KILICI TÜRKLERDİR.

PAPA BOŞUNA KORKMUYOR, PATRİKTE.......


u.ç / 28.12.2009 15:06:09
arihçi hazretlerden açıklama bekliyoz oktan abi Allah razı olsun tokad attın bunlara.


MENDUH KARATAY / 28.12.2009 19:30:03
u yazıyı TÜRKLÜĞE HİTAP KABUL EDİYORUM DUVARIMA ASACAĞIM.

OĞUZUN GÜZEL ÇOCUĞU OKTANHAN KELEŞ BEYEDE HÖRMETLER.


cengiz oytun / 28.12.2009 19:24:06
ORUM YAPAN TARİH ÖĞRETMENİMİZE YÜREKTEN KATILIYORUM.

Bizlerden öz tarihimizi gizlemişler herşey bir tarafa kutsal emanetlerde böyle net bir işaret var hiçbirkimse bunu dile getirmezmi,kıymetli oktan keleşi kutlarım Türk dünyası çalkalanıyor Allah yar ve yardımcısı olsun amiiin.


BİŞKEKTEN TULUMÇA / 28.12.2009 19:20:23
ÜSAM KARDEŞ TENGRİ KELİMESİ ÖZ TÜRKÇEDE YARADAN KARŞILIĞINDADIR,ELBETTEKİ YÜCE KURANDA TANRI GEÇMEZ SELAMLAR.OKTAN AĞABEYİN ELLERİNDEN ÖPERİM.


Serdar / 28.12.2009 19:16:27
ktan Ağbi'nin açıklamaları, Hakk'a Hakikat'e aşina gönüllerde yerini buldu.İnşaAllah etkili ve yetkililerimizin de dikkatini çeker....Hakk'ın Hatırını En Ali Hatır Bilenlere Selam Olsun......


kurtoğlu / 28.12.2009 18:57:17
yvah eyvah şimdi birilerinin etekleri tutuşmuştur yine.

Türkler uyanmaya başladı ne yaptıysak ne ettiysek gizlediklerimiz çıkıyor birşeyler yapmalıyız diye.

Bu yazıyı eminimki bir çok çevre hazmedememiştir,çürütmeye kalkacaktırlar ama nafile kılıctaki damga beyinlerine çaklıdı çünkü,oktan hanı kutlarım kutlu olsun kalemi.


cem AKTÜRK / 28.12.2009 15:38:34
rtık BİLGEKAAN hakkında ansiklopedik bilgiler beni ilgilendirmiyor gerçekler BİLGE YAZAR OKTAN KELEŞ İN BU YAZISINDA......Türk milleti titremeye başladı kendine gelmesi yakındır ey gafiller az kaldı.


AKHUN / 28.12.2009 15:31:21
SRA SON DAMGAYI YİNE TÜRKLER VURACAK İNŞAALLAH.

KILIÇTAKİ BU DAMGAYI HERKES GÖRMELİ BÜTÜN KARDEŞLER BU YAZIYI DÜNYANIN DÖRT KÖŞESİNE İLETSİNLER.BİLSİNLERKİ TÜRK MİLLETİ BİLGEKAANDAN MESAJLAR ALDI.


f.CİHANGİR / 28.12.2009 15:25:10
slamın mukaddes emanetçileri Türklerdir bundan önceki ölen sudi kral abdullah,türkiye ekonomik buhrandayken yazar kasalar atıldığı günlerde rahmetli ecevite çok büyük ekonomik yardım önermişti fakat karşılığında topkapı saray müzesindeki kutsal emanetlerin kendisine hediye edilmesini şart koşmuştu dönemin gazetelerine yansımıştı.Türk milleti can verir emanetini vermez rahmetli ecevit böyle tokat gibi cevab vermişti.

Anlatmak istediğim kutsal emanetlerde herkesin gözü var çünkü nice sırlar taşıyor yeni dünya hakimiyetinin anahtarları burada,oktan keleşi tebrik ederim saygılar.


yavuz / 28.12.2009 15:24:48
ayı yazısının ve kılıcın ayrı ayrı yaşı ölçülsün daha kesin bir gösterge ortaya çıkar belki de kayı yazısı(mühüre benziyor)daha sonraki tarihlerde damga gibi vuruldu


üniversiteliler / 28.12.2009 15:11:18
ğuz kaanın zülkarneyn olması kesindir yazarın verdiği veriler çok açık şimdi bir araştırma ekibi oluşturmak istiyoruz,yakında temasa geçeriz sayın oktan keleş beyi bizlerde kutlarız devrim niteliğnde bir araştırma olmuş.


DERVİŞ / 27.12.2009 11:36:18
AYIN OKTAN BEYE KATILMAMAK ELDE DEĞİL ALLAHA KURBAN MİLLET HEMDE ASIRLARDAN BERİ NİZAMI İSLAMI KELİMETULLAHI DÜNYANIN DÖRT KÖŞESİNE GÖTÜREN TEK ULUS.


arhavili bozkurt / 28.12.2009 19:49:30
manet deyince aklıma geldi geçenlerde medyada yer aldı arap iş adamı kabenin bir anahtarını satılığa çıkarmıştı bir türk iş adamı satın almıştı.


DRAWING / 26.12.2009 00:41:56
AŞIRDIM.MUTLUYUM.GURURLUYUM.


remzi / 27.12.2009 12:04:04
erşey gayet açık ve net.t

Tarihi bir yazı olmuş.

oktan beyi kutlarım.


Gökhan DOĞRU / 26.12.2009 16:36:40
ızıri bilgiler medyaya yayıldıkça zulmani güçlerin baskısı daha da arttı.Ama insanların çoğu farketsede anlamlandıramıyorlar...E bilenler var tabi...


Arif / 26.12.2009 15:01:01
eki IV. Osman kim olucak veya oldu mu? Bunla ilgili işaretler var mı?

Ayrıca araştırmanız mükemmel bi yerde duymuştum Kur'an da Türkler dünyaya 2. kez hakim olmadan kıyamet kopmayacakmıs diye yazıyormus


sinan yıldırım / 26.12.2009 12:49:05
llah(cc)selamı üzerinize olsun

Bir ingiliz siyasetçininde dediği gibi ''bizim için diyor güney müslümanlığının bir tehlike arz edeceğini sanmıyorum.Asıl önemli olan kuzey müslümanlığıdır.Orta asya kökenli olan.onun belini kırmadığımız müddetçe her zaman karşımıza çıkacaklardır.''Allah(cc)nun mukaddes ordusuna selam olsun.Canı gönülden inanıyorum bu maya bizde var.Tekrar o kutlu sancak altında birleşmek dileğiyle.Allah(cc)emanet olun.


Hadi keskin / 26.12.2009 12:15:21
aşlıcak şekilde orhun yazıtlarıyla kehf süresi zülkarneyn ayetleri neredeyse aynı,bu günekadar bunları görmemek büyük kayıp.

Osman ismi zaten muammaydı bu şimdi tam yerine oturmuş oldu.

Tarihçiler bu konunun ciddiyetle üzerine gitmeli.sayın oktan keleş beyi kutlar bu konuların peşini bırakmamasını arzularız.


uygur / 26.12.2009 12:02:06
İslam ümmetinin kurtuluşu,Türk devletlerinin birleşip sancak açmasında gizli.islamın asırlarca sancaktarlığını yapan millet yeniden şahlanacaktır hak adına.

Bu bilgileri bizler müjde okun yaydan çıkması kabul ediyoruz.


TUĞRUL TAN / 26.12.2009 11:57:06
BD Lİ arkeloglar moğolistanda cengiz hanın hazinelerini ararken BAZI KAZILARDA YAZIT TAŞLARA RASTLADILAR BUNLARIN TÜRKLERE AİT OLDUĞU MEYDANA ÇIKTI ABDYE GÖTÜRMEYE KALTILAR MOĞLİSTANLA DİPLOMATİK KIRİZ ÇIKTI,CENGİZHANIN HAZİNELERİ BELGESELİNİ ÇEKTİLER.TÜRK TARİHİNDE AİT SEMBOLLER TOPLANIP GİZLENİYOR.YETKİLİLER NEDENSE BU ÖNEMLİ KONULARDA GÖSTERMELİK ATAKLARDA BULUNUYORLAR,KÜLTÜR BAKANI BU ÜLKEDE SADECE BALO OPERA AÇILIŞLARINDAMI BULUNUR?OKTAN ABİYİ SAYGIYLA SELAMLARIM.TÜRK DÜNYASINA ÇOK BÜYÜK HİZMETTE BULUNMUŞTUR.NETPANOYADA TEŞEKKÜRLER.BU HABERİ BİLGİLERİ HERKES ÖĞRENMELİ HERYERE ULAŞTIRMALI.ÇIĞIR AÇTINIZ BİLMEM FARKINDA MISINIZ.


bekir öztürk / 26.12.2009 09:38:30
aman geliyor, her şey zamanında, ilahi kader örülüyor. Herkes tarafını çizecek. herkesin bir planı var, ALLAHında bir planı var. damganın birebir örtüşmesi enterasan ve inanılmaz. hadi hayırlısı, ben asa kitabının bir çok olay ve kişilerden dolayı engellenmiş olaçağı gibi, ilahi manadada zamanın gelmesinin beklendiğini anlıyorum. ilahi kitap kuranı azimüşanda ismi geçmeyen peygamberlerden kimbilir kaç tanesi bu milletendi? oğuz kağan mesela ve diğerleri. kitabedeki yazıtlar ve ayetlerdeki ortak mana larda insanı cezb etmiyor değil.

son zamanlarda osman gaziye otman ottoman diyenlerede güzel bir cevap.

ALLAH oktan abiden razı olsun adeta gerçek tarihi yazıyor. daha neler göreceğiz zaman inananların lehine işliyor. çok az kaldı inşallah.

davinci şifresi peşinde değilde islam ve türk şifre sırlarının peşinde olaçak değerli alim, arif ve araştırmacıların artması dileğiyle..

diğer türk boylarının damgaları üzerindede bazı çalışmalar yapılırsa belkide daha değerli bilgilere ulaşırız Alahu alem, kimbilir. sevgili oktan abi devam... bizi şaşırtın, sarsın ve kendimize dönelim. kendimizi bilelim.

saadet ve selametle, ALLAH razı olsun


Uveysi.x / 26.12.2009 09:38:02
llah (CC) Razı Olsun...

Bu yaptığınız İslam'a ve Türk Milletine büyük bir hizmettir...

Allah (CC) muvaffak eylesin...

ASA'yı sabırsızlıkla bekliyoruz...


hermes / 26.12.2009 07:57:25
er şeyden önce o işaretin ne zaman o kılıç üzerine yapıldığının gerek/yeter bilimsel analizi ve tespiti gerek.


Hüsamettin sarıgüzel / 26.12.2009 17:16:32
lginç bir yazı.En dikkat çekeni ise kılıcın üzerindeki kayıya ait damga,o zaman kutsal emanetler konusu yeniden açılır bilinmeyenler anlatılmalı başarılı bir araştırma yazısı tebrikler.


bozkurt / 26.12.2009 02:13:17
kuyunca tüylerim diken diken oldu,duygulanmamak elde değil.Allahü teala ahirzaman ordusunu,

(son ordusudur bu islamın) hazırlıyor diye hissettim.hz osmanın kılıcındaki kayı mührü herşeyi açıklıyor.Tek sancak altında birleşmek ümmet insanlık için Allah bu necip milleti inşaalah yeniden yükseltecek.sayın oktan hocam,Allah yar ve yardımcınız olsun dualarımız sizinle.


tuncer / 26.12.2009 17:19:05
llah cc razı olsun bizleri herzamanki gibi aydınlattınız.


Serdar / 25.12.2009 22:26:03
llah Razı Olsun.Demek ki bazı şeylerin zamanı geldi. " Ey Türk Milleti, titre ve kendine dön ! " hitabı adeta zamanın ötesinden bizlere sesleniyor.Cenab-ı Allah idrakimizi arttırsın, bizleri dininin hadimi eylesin.......ASA'yı sabırsızlıkla bekliyoruz......


meltem / 25.12.2009 22:00:37
u nasıl bir bilgidir nasıl bir yorumdur Allah razı olsun.Kutsal emanetler altında birleşmek dileğiyle rabbim nasip eder inşaallah.


kaan / 25.12.2009 21:08:45
akikatler elbet çıkar birgün.

Allahın Ahirzamana sakladığı sancaktar millet,içindeki tüm unsurlarla Türk

laz kürt boşnak çerkez ve diğerleri bizi biz yapan türk milleti yapan değerlerimizle sancağı kaldığı yerden kaldırıp dikeceğiz inşaallah. Oktan Keleş'i yürekten kutlarım.

Bugünlere moral verecek bilgiler.Türkiyenin önünü ksmek istiyenler kökün nereler gittiğni görsünlerde boşna uğraşmasınlar.


Aydemir ŞEN / 25.12.2009 21:03:49
ok oldum,tarihi bir yazı olmuş sayın Keleş'ten de bu beklenirdi.ASAYI BİRAN ÖNCE KİTAPÇILARDA VE KÜTÜPANEMİZDE GÖRMEK İSTİYORUZ LÜTFEN.


bahadır. / 25.12.2009 21:01:32
imdi ayıklasınlar pirincin taşını açıklasınlar bakalım kudretli tarihçiler o mubarek kılıçta o kutlu işaret ne arıyor,hep gizlediler ama çıkar bir molla kasım çeker sigaya,oktan bey Allah cc sizlerden razı olsun.bizde soruyoruz kayının işareti ne arar o kılıçta.açıklayın ve neden gizlediniz açıklayın.


ATIF B.H. / 25.12.2009 20:58:01
ERS KİTAPLARINA GİRMELİ TEK KELİME HARİKA.

OKTAN BEY TARİH YAZIYORSUNUZ DEVAMINI BEKLİYORUZ.


BOZOKLAR / 25.12.2009 20:56:05
şte bu işte bukadar bu asrın bilgisi bu asrın alameti.TÜRKLERİN AYAK SESLERİ.


teoman alpçe / 25.12.2009 20:28:20
rhun kitabeleri üzerinde şuanda Abd yoğun çalışma,içinde kılıçtaki işaret ilginç bu resmen devrim gibi bir bilgi. Araştırılmalı ve detaylandırılmalı.


hacıeli azarbaycan / 25.12.2009 20:25:27
ktan keleş beği tebrikli edirem.asil TÜRK ecdadı islamın kalasıdır.zulkaneyn bilge khan olması şüphesizdir.Dünya Türk milletinin önderliginde eski huzuruna inşalah kavuşuğtur.


sadullah Arslan / 25.12.2009 20:21:05
llah Allah şimdi bu kayıya ait damga kılıçta ise bugüne kadar neden bir Allahın kulu bunu anlatmadı hayret.ilber ortaylıdan bir açıklama bekliyoruz.


HASAN NAZİLLİ / 25.12.2009 20:16:48
AYININ İŞERETİ KILIÇTA NE ARIYOR GERÇEKTEN SARSICI OZAMAN BİR ÇOK TAŞ YERİNDEN OYNAMIŞTIR ŞU ANDA.OKTAN KELEŞ BEYİ BU ARAŞTIRMASINDAN DOLAYIDA AYRICA TEBRİK EDERİM.


emekli T. / 26.12.2009 02:26:48
ana yüklü ve delillendirilmiş bir bilgi,anladığım zülkarneyn gibi bir çok milletin halkın bir sancak altında toplanıp dünyadaki fesada son vereceğidir.Neden Türk sancağı olmasınki? kılıç konusuna gelince,bu gerçek bir başka gerçeyi haykırıyor bu ülkede tarihçiler sınıfta kalmıştır.

Tük tarihini ilgilendiren bu kadar önemli bir mevzu nasıl atlanır?Kayının işareti nasıl gözden kaçar?kutsal emanetler tarihi yeniden ele alınmalı ve sırları bilinmeyenleri açıklanmalıdır.Kıymetli OKTAN KELEŞ beyfendiye şükranlarımızı sunar yakmış olduğu meşalenin hep aydınlık vermesini temenni ederim.varolunuz.


afganistanlı belh / 27.12.2009 00:57:14
ihan devleti kurulacaksa elbetteki islamın kılıcını taşıyan islam kardeşliğinin tek örneği asrı saadetin kokusunu cihana yayan TÜRK kardeşlerimiz olacaktır,bızde bu sancak altında cihada hazırız.


yiğit / 29.12.2009 13:05:41
ılıcın üzerindeki damga herşeyi açıklıyor,söze ne hacet.

oktan bey ve netpanoyu tebrik ederim.


BUĞRAHAN / 27.12.2009 11:34:16
UHTEŞEM bir izah hele kayı işareti kılıç delili.....ALLAH CC O MUBAREK KILICA O İŞARETİ VURANDAN RAZI OLSUN.1400 SENE SONRA İFŞASININ ELBET ARİFLERE MESAJI VARDIR.BEN ŞAHSEN KENDİ ADIMA MESAJI ALDIM.BU YÜZYIL TÜRK DÜNYASININDIR İNŞALLAH.


İSMET / 27.12.2009 11:25:38
RAPLAR KILIÇLA BİLE MÜSLÜMAN OLMAMIŞLARDI.UHUD HENDEK VE DİĞER GAZALARA BAKIN.TÜRK MİLLETİ İSLAMIN SANCAKTARIDIR BUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ.YİNE ŞAHLANACAK BU MİLLET TÜRKİYE ÜZERİNE OYNANAN BU OYULAR BU ŞAHLANIŞI DURDUMAK İÇİN AMA NAFİLE.YAZARA SELAM OLSUN ELLERİNE SAĞLIK.


TAHSİN DARICALI / 27.12.2009 11:21:45
azıyı okuyunca göz yaşlarımı tutamadım oktan bey bizler için bir lutufsunuz AllAH İKİ CİHANDADA SİZLERİ AZİZ EYLESİN.

NETPANOYA YAPMIŞ OLDUĞU HİZMETLERDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER,DUALARIMIZI GÖNDERİRİZ.


korhan / 27.12.2009 11:09:29
Ben kitabeleri bizzat yerinde görmüş biriyim 2004 yılında katıldığım gezi esnasında görmek nasip oldu.

yetkililer toprak altında daha çıkarılmamış bir çok yazılı taş olduğunu anlatmışlardı.Bu konuda Türkiyenin destek verdiğini fakat herdefasında bir pürüz çıktığını söylemişlerdi,Taşların asıl tarihlerinin ena az 3500 yıl civarında olduğunu ısrarla vurgulamışlar ve gerekli hak eden bir çalışmanın maalesef yapılamadığını söylemişlerdi.Paylaşmak istedim.


zeki balaban / 27.12.2009 11:00:12
u araştırma yazısı akademisyenlere örnek olsun ve bazılarıda utansın.şunu anladım hakikatler ergeç meydana zuhur eder.yazı içeriği çok zengin.

arap edebiyatında sahebe türklerden sıkça bahisedilir.çok ilginçtir kerbela vakasında türk sahibiler seyidleri asyaya götürüp koruduklarıda yazılıdır.Ancak ne hikmetse bizde Türk müslümanlar lafı sanki ayıp karşılanır,buda araştırılsa görülecektir ingiliz oyunudur,islam dünyası ile türk müslümanlığını ayrıştırsın asimilasyona tabi tutsun diye.Dünya islama koşuyor öncüsüde bu millettir.


ALİEKBER / 27.12.2009 10:24:28
ELİYOR GELİYOR İŞTE TÜRK İSLAM BİRLİĞİ İSLAM HAKİMİYETİ ŞEYTANİLEİN SONU GELİYOR KUTLU ORDU GELİYOR DÜNYA DEVLETİ ZÜLKARNEYN OĞUZ ORDUSU UYKUDAN UYANIYOR ASABIKEHF MAĞARASINDA GELİYOR,BİZLERE BU MÜJDEYİ VERENLERDEN HAK RAZI OLSUN.MUHARREM AYINDA ALAMETİ GÖRDÜK ELHAMDÜLİLLAH.


gülşah / 27.12.2009 10:16:32
z osmanın kılıcında bu damga ne arıyor yorumculara katılıyorum,yetkililer çıkp bizleri bugüne kadar nasıl kandırdıklarını açıklasınlar.

oktan abim senden Allah ebeden razı olsun.


ömerfaruk / 27.12.2009 10:12:43
ahmetli Arafat kabenin ve kutsal toprakların sahibi Türklerdir demişti.

Dönemin başbakanı duymazlıktan gelmişti.şimdi resim tamamlanıyor.Türk hakimiyeti bölgede kendini hissettiriyor eski günler yeniden geliyor inşaalah.


BULUT / 27.12.2009 10:08:00
ğuz zülkarneyn ilişkisi müthiş.

Bu bilgiler burada kalmamalı kamuoyu oluşturmalı,gerçek tarih gün yüne çıkıyor.

sayın OKTAN KELEŞi binlerce kere tebrik ediyor,Türk dünyası üzerindeki araştırmalarını devam etmesini heyecanla bekliyorum.

yıllarca aşağılık duygusu yaşatıldı bu millete şanlı tarihinin kompleksi dünyayı ezdi.Artık millet titriyor ve kendine geliyor çok şükür.Kim ne yaparsa yapsın BENDİMİ ÇİĞNERİM DİYOR.....


naci soylukan / 26.12.2009 17:08:32
ürk dünyası oktan keleşe çok şey borçludur,sizinle tanışmak nasip olacak mı saygılar efendim.


tataroğlu / 27.12.2009 02:00:58
iteniz şimdiye kadar gördügüm en adam akıllı siteydi bizlere böylesine gizemli ve yararlı bilgileri verdiginiz için size tşk edrim ...


YILMAZ H. / 27.12.2009 11:38:38
İLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA AÇIK ÇAĞRI DERHAL DERS KİTAPLARINDA BU BİLGİLER YER ALSIN.SAYGILAR.


seyfi çardak / 27.12.2009 00:50:23
üneş doğuyor inşallah en batıda en doğuda en güneyde en kuzeyde çocuklar gibi şen olmak bin atlı dev gibi bir orduyu yenmek,yeniden inşallah.

Oktan keleşe minnettarız Allah razı olsun.


Atilla / 27.12.2009 00:40:56
rif bey,

Yorumunuzda Kuran'da Türklerin ikinci kez dünyaya hakim olacağının yazıldığını duyduğunu, bunun doğru olup olmadığını soruyorsun.

Bu kadar basit bir şeyi sormayın. Açın Kuranı bir kez olsun Türkçe mealinden okuyun. Her okuyuşunuzda yeni bir şey öğreneceksiniz emin olun.

Kuran bir kehanet kitabı değildir. Allah tarafından okuyup anlamamız ve öğütlerini tatbik etmemiz için yollanan bir kitaptır.

Allah rızası için Kuran'ı bu kadar boş şeyler için muhatap veya referans olarak almayın.

Kuran'ı bir kez okursanız hem tüm sorularınızın cevabını alırsınız hem de yeni bir çok şey öğrenirsiniz.

Kusuruma bakmayın emi...


turab / 26.12.2009 22:33:23
llah yardımcın olsun


ALPARSLAN / 26.12.2009 22:29:05
Z KALDI BÜYÜK TÜRKİYENİN DÜNYA HAKİMİYETİNİN BAŞLANGIÇI KABUL EDİLECEK BİR ADIM.KAYIBOYU İŞARETİ KİM BİLİR DAHA NE SIRLARI TAŞIYOR,KILIÇTAKİ DAMGANIN HESABINI BU MİLLETE BİRİLERİ VERMELİ NEDEN SAKLADILAR BUNU SARAY MÜDÜRLERİ GÖRMEMEŞ OLAMAZ ŞİMDİ SIRLARIN İFŞA ZAMANI,OKTAN BABA HELAL BABA ASLAN BABA.


BATIKAN KAYIOĞLU / 26.12.2009 22:20:12
DAMA DAMGAYI BÖYLE ÇAKARLAR İŞTE ALLAHIM SİZDEN RAZI OLSUN ALLAHIM NE MURADINIZ VARSA VERSİN,OKTAN BAŞBUĞUM NETPANO KARDAŞLARIM HARİKASINIZ.


eser sertkaya / 26.12.2009 21:48:42
u saatten sonra bunları okuyupta hala terddüt eden varsa yazıklar olsun..

biz türk oğlu türküz. şuan içimizdeki türklük kuvveti uykuya yatırılmış durumda .. zamanı gelince allahın izniyle uyanıp yine dünyaya hükmetmeye başlayacağız..


Erol Derman / 26.12.2009 20:40:57
lcay İsimli yorumcu kardeş; Yazıyı dikkatli okursan :" Bu bilgiler, taşların üzerinde eskidikçe, asırlar boyunca başka taşlara aktarılarak günümüze kadar -bir kısmı- gelmiştir. Buradaki bilgiler binlerce yıllık bilgilerdir. Aktarılarak günümüze kadar gelmiştir. Yani sanıldığı gibi, buradaki bilgiler, yazıtların dikildiği tarihe ait değildir. Örnek verecek olursak; Kur'an-ı Kerim 1400 yıl önce kağıda yazıldı diyelim.2000'li yıllarda da dijital bilgisayara aktarıldı.Yani buradaki bilgiler, 1400 yıl öncesine aittir, günümüze değil."




NİZAMETTİN TAŞ / 26.12.2009 20:34:33
üylerim diken diken oldu benimde Allahın ahirzamandaki kılıcı yine bu necip millet tüm kardeşlerimizle,

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.


olcay / 26.12.2009 20:06:42
alnız bu yazıda tarih hatası var.resulullah efendimiz 632 de vefat etti.bilge kağanın dönemi ondan sonradır.dolayısıyla bilge kağan, zülkarneyn olamaz


TURAN / 26.12.2009 19:10:23
ıymetli OKTAN KELEŞ beyi netpano camiasını gönülden kutlarım.

YENİ BİRÇAĞ BAŞLIYOR.YENİ ÇAĞIN BAŞLANGICI BU YAZIYLA OLACAKTIR.


oktankolik / 26.12.2009 19:07:10
eyecan verici oktan baba ellerinden öperim.


Tolga / 27.12.2009 03:41:26
llerine saglik Oktan Abi.

ama bir sorum olacak Cafer Hocada diyorki kagan bilge ile hz.zülkarneynin yasadigi dönemler örtüsmüyor.

simdi hangisi dogru?


ihsan çiçek / 04.01.2010 13:35:54
azı mükemmel teşekkürler.


Serdar / 02.01.2010 21:01:47
enab-ı Allah her millete değişik hasletler vermiş.Biz Türklere de huzuru, barışı, adaleti ikame etmeye dair çeşitli hasletler vermiş.İlahi Yardım ve Yolgösterme olmadan bu hasletlerin ortaya çıkamadığını yaşadığımız dünya bize gösterdi.Yeri ve zamanında yapılan bu açıklamalarla inşaAllah yeni bir şuura doğru yelken açacağız.Türk Milleti'nin görev yapmadığı bir coğrafya karışıklığa, zulme, adaletsizliğe gebedir.Bizleri bir coğrafyaya sıkışmış görmek isteyenler yanılmasın....Amerika'da yok sayılan Kızılderili Kardeşlerimizden,Afrika'da aç bırakılan, hastalık ve savaşlara duçar edilen sahipsiz kimsesiz insanlara, Çin coğrafyasında baskı ve zulüm gören insanlarımıza kadar elin,aklın,iradenin ulaşabileceği her yer bu şuurun ilgi alanındadır.Cenab-ı Allah bizleri nefsinin, enaniyetinin ve öfkesinin tuzağına düşmeyenlerden eylesin.....


cengiz / 07.01.2010 04:57:39
e o gık çıkmıyor arap hayranlarının gazzeye mısır engel koydu sudiler de gık yok ne varsa bu millette var yaşasın türk birliği.


korhan / 06.01.2010 18:37:08
ARİHİ bir bilgi Türkler =müslümanlar uyanın artık.


korhan / 06.01.2010 18:37:08
ARİHİ bir bilgi Türkler =müslümanlar uyanın artık.


ibrahim / 06.01.2010 14:20:49
ktan Beye sonsuz saygılar gerçek Türk tarihi bu zamanda yazılıyor birde bilgi amaçlı sormak istiyorum Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u elbette tek topla tüfekle almadı bir rivayete göre Vatikana papaz yetiştirmiştir ve İstanbul'un fethinde bu papaz aktif görevdedir hatta papazın ismini Sadık olarak biliyorum ve İstanbul fethedildikten sonra Fatih Sultan Mehmete'e mektup yazarak vatanını çok özlediğini geri dönmek istediğini söyler Fatih Sultan Mehmet'te daha görevinin bitmediğini söyleyerek bunu reddeder acaba bu konuda Oktan Beyden aydınlatıcı bilgi alabilirmiyiz bu konuyu çok merak ediyorum acaba böyle birşey varmıdır tekrar sağolun


KENTER / 05.01.2010 19:01:27
V DE SEYRETTİM NETPANOYU OKUDUM AKLIM DURDU ALLAH RAZI OLSUN YESEVİNİN SIRRI MUBAREK OLSUN OKTAN KELEŞ İHYA ETTİNİZ SAĞOLUN.


türktev / 05.01.2010 02:47:11
u yazıya ödül verilir.


ZEKAYİ / 04.01.2010 23:38:41
ltra SÜPER TV DE SEYRETTİM ORDANDA BU YAZIYI OKUDUM SİTEDE SÜPER KELEŞTE.


nurettin aksan / 04.01.2010 17:21:44
ürk tarihine böyle bir hediye sunduğu için oktan keleş ve yarenlerinden Allah razı olsun.

Bunca yıl kutsal emanetlerde böyle bir sır olupta en azından damgayı bile gündeme getirmeyenlerede yazıklar olsun.


hasan kani / 04.01.2010 17:17:38
lber ortaylı ne diyor bir açıklama yapmalı.


Faruk AYDIN / 07.01.2010 19:23:55
itap ne zaman çıkacak ? Sabırsızlıkla bekliyoruz...


kadri kuroğlu / 04.01.2010 13:37:03
ktan keleş farkı Allah yardımcısı olsun.


Bahri KAPUCU / 07.01.2010 23:48:57
ün bende gittim gördüm sordum ordakiler son bir haftada hep bu soru soruluyor dediler mükemmel bir hizmet çok müthiş bir sırrı meydana çıkarmışsınız.Damga orada artık inkarda edilemez şimdi birileri açıklasın.


misafir / 04.01.2010 09:50:25
ülkarneyn (A.S)Bilge Kağan mı? (değil mi?) Allah bilir. Ne kadar tevafuklar olsada, odur demek doğru değil. Oysa bile, biz Türküz hadi Zülkarneyn (A.S) bile bizden demenin, Allah Allah nidalarının, içinde bulunduğumuz toplumda faydası nedir? Peygamber Efendimiz birbirinize üstünlüğünüz ancak takvayladır sözünden gayrısı yok. Selam ve saygılarımla.


aşik / 03.01.2010 23:56:22
üm bilinenleri altüst etti bu bilgiler

akla ilme yatkın en açık olnı kılıç üzerindeki işareti




barış / 03.01.2010 22:04:39
urat bardakçıya sordular,hz osmanın kılıncında kayıboyu aşiretinin damgası ne arıyor diye,cevap,ilginç şaşırdım araştırmak lazım.


ismet ellioğlu / 03.01.2010 18:04:07
u milletin oğuzları oktanları bitmez çok şükür.


as / 03.01.2010 17:43:24
ürk dünyasına hayırlı olsun.

yazarı kutlarım.


TEMURLENK / 03.01.2010 17:35:43
KTAN ABİMİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM.BİZLERE DÜŞEN BİR ŞEY VARSA EMRET ABİM.


CAN / 03.01.2010 17:03:20
şte TÜRK GÜCÜNÜ NEREDEN ALIYOR MEYDANA ÇIKTI.


SADİ AYNCIK / 03.01.2010 07:24:05
LKEDE DOĞRU DÜRÜST TARİHÇİ ZATEN AZ VAR,DİĞERLERİ MAGAZİNCİLERİ GEÇMİŞ LAKAYIT İNSANLAR.ALLAHTAN BÖYLE YAZARLAR VARDA UFKUMUZ AÇILIYOR.


ATIF GÜRLÜ / 03.01.2010 03:18:07
Z OSMAN OSMANLIYA İSİM OLMUŞ,FATİHİN İKİ OĞLUNUN İSİMLERİNDEN BİRİ KORKUT,DİĞERİ OĞUZDUR.ARAŞTIRIN GÖRECEKSİNİZ.OSMAN BEY İSMİNİ MUTLAKA SONRADAN ALMIŞTIR.KILIÇTAKİ DAMGA HERŞEYİ AÇIK EDİYOR.


KANDADAN / 03.01.2010 01:02:02
ÜRK TARİHİNİ ÖĞRENMEK HAKKIMIZDIR YETKİLİLER KAYITSIZ KALMAMALIDIR.BÖYLE BİR YAZIYI AVRUPADA TEORİ DİYE İDEOLOJİK AKIM YAPARLAR BİZDE İSE ÜSTÜNÜ ÖRTMEYE KALKARLAR.ARTIK MİLLETÇE TARİHİMİZE KAYITSIZ KALMAYALIM SAHİP ÇIKALIM OKTAN KELEŞİN AÇTIĞI KAPIDAN İÇERİ GİRELİM SELAMLAR.


3 NUMARA / 29.12.2009 12:02:30
ÜÇ KUVVET VERSİN Kİ BİZLERE DÜŞÜNCE İKLİMİZİ YEŞERTEN BİLGİLERİ DAHA ÇOK ALALIM NASİPLELENİM OKUYUNCA MAKALEYİ KENDİ MİLLETİMİZİ NE KADAR CEFAKAR VE ALLAH İÇİN VATAN İÇİN HİÇ GÖZÜNÜ KIRPMADAN ŞEHİT OLMALARINI DAHA İYİ ANLADIM

RABBİM BUNU AÇIKLAYAN YAYINLAYAN SİZ NETPANO AİLESİNE ÖZELLİKLE OKTAN BEYE HEM DÜNYADA HEM AHİRETTE İYİLİKLER İHSAN ETSİN İYİKİ VARSINIZ.


konyalı tahir / 04.01.2010 16:36:54
srın gerçekleri çıkıyor alameteri gizlenen bilgilerin zuhuratında.


sener evcil / 04.05.2010 13:13:09
en sizi baskalarindan baska herkisi degil Er kisi sandim dünkü mesaji almadiniz siteye ya sizde renginizi belli ettiniz yazik cok yazik hani dostunu dost düsmanini düsman bilmek hani saflari saglam tutmak nerde tevella nerde teberra.Yine söylüyorum Peygamberde Ehlibeytide Türk oglu Türk Allah'inda Türk oldugunu söyleyecem vebali benden ciksin hazmedebilirseniz edin yoksa hesabini siz yapin haberimiz yoktu ya Rabbi diyemezsiniz bundan böyle Türkceyi iyi ögrenin orada davanizi gütmek kendinizi savunmak icin sizede bizede lazim olucak.Yazik Türklük davasi güdüp de Peygamberin Adem A.S min ve Allahin Türklügünü duy ve duyarsiz kal vah vah,Gercek Erenlerin demine HUUU.


Turkkk / 13.07.2011 10:29:42
aşasın Türklük!!!


Turkkk / 13.07.2011 10:29:42
aşasın Türklük!!!


konyalı / 24.06.2011 15:27:19
alışmalarının devamını dilerim


Halife / 23.02.2011 01:35:11
rşivlerde yazılanlar daha ne ola, titre ve kendine gel.(Ariflere)


gürkan çelik / 13.12.2010 22:30:06
llah'a şükür ki Türk'üm.Bir kez daha gördüm ki Türk milleti İslam dini ile ayrılmaz bir bütündür


EFE / 13.10.2010 03:15:20
.A

Allah razı olsun verdiğiniz muhteşem bilgilerden dolayı Sizi ve Netpano sitesini Kutlarım . Bundan yıllar önce rahmetli bir yakınımın anlattığı olayı sizlerle paylaşmak istedim, Bir hac mevsiminde bir olaya şahit olmuşlar bütün ülkelerden gelen müslüman hacılar çadırlarında karışıklığı önlemek için ülkelerinin bayraklarını çadırlara çekerler .Bizim türk hacılar da Büyük bir türk bayrağı hazırlayarak göklere çeker. Türk bayrağını gören başka ülke müslüman grupları bayraklarını birer birer indirmişler .Tek bizim bayrağımız kalmış ........

Dünya , Aslanlarının uyanmasını bayrak açmasını bekliyor

O günleri görürüz inşaallah.

S.A




ÜMİT / 03.09.2010 00:30:39
ÜRK COCUGU ATALARINI TANIDIKÇA ONA SAHİP CIKTIKÇA YİNE ÇOK BÜYÜK İŞLER YAPACAKTIR

GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.

şuanda türk arşivlerinin devlet tarafın (HÜKÜMETİ KASTETMİYORUM ) yabancı arastırmacılara acık kendi vatandasına neden kapalı oldugunu bu zamana kadar o arsivlerde ki bilgilere neden ulasmadıgımızı burdan sizlere ve yetkililere soruyorum? yukarıdaki vecizenin büyklügü altında ezilmek mi bu yoksa emperyalist lere bagımlı kuklalara kaptırıp yönetemdigimiz ülkemizin acı gercegimi bu avrupalı cumhuriyetin kuruldugundan beri bu arsivleri inceleyerek atacagımız anlık yada uzun vadeli baskaldırma girisiminde bagımsızlıgımıza attıgımız her adımı baltalayarak bizi bugünlere mahkum ettiler neden bir yabancıya benim yada bizlerin göremedigi arsivleri acarız hiç anlamam bizler lozanda atılan resmi imza ile osmanlı imparatorlugunun devamıyız yeni bir ülke falan degiliz sadece rejimimiz degişi o kadar artık biryerlere gelmek istiyorsak ülkemizdeki bilimsel gercek vatan sever insanlarımızla akil bir topluluk olusturarak ülkemizi gerceklerle yönetecek devlet adamlarını yetiştirebilmek için bir özel üniversite kurmalıyız fatih mustafa kemal gibi büyük adamlar cıkartmalıyız aramızdan


Ersel / 09.08.2010 17:09:19
rkadaşım tengri orta asyadki türkçede tanrı demektir yani tapılan ilah olana verilen addır o zaman Kur an yoktu Allah bilinmiyodu hatta tek tanrılı din bile yoktu dünya üstünde ama bizim ATALARIMIZIN tek tanrısı vardı oda GÖK TENGRİ(GÖK TANRI) tengri=tanrı umarım anlatabilmişimdir.


Huseyin / 07.08.2010 00:06:53
. Kilicin peygamber donemine ait olup olmadiginin bilimsel ispati yok. Bu kilic misir doneminde (turk) menluklulerden osmanliya gecmistir. yada zaten kayi olan osmanlilarin kendi kilicidir ve milleti kandirmak icin kutsal emanet diyorlar. Karbon testi diye bir sey var. yap karbon testini ve ispatla. kaldiki M. Bardakci kutsal emanet denen esyalarin hicte kutsal olmadigini onlarce kere tarihin arka odasinda soyledi.

Zul-Karn-eyn zul=sahib karn=boynuz eyn=cift. Yani ciftboynuzsahibi yada cift boynuzlu. Bu araplar arasinda anlatilan yaygin bir efsanedir. bu efsaneler hala iranda sarkilarla teyatral bir sekilde anlatilmaktadir ve kesinlikle Aleksandr kastedilir. Eger Okuz Han dediginizi yapmissa dunyanin her tarafinda Aleksanderiye (Iskenderiye) sehirlerinde oldugu gibi Okuziye, Okuz balik, Okuzkenti gibi sehirlerin olmasi gerekirdi.

Kor gormez uydurur..


MURAT / 08.08.2010 18:29:28
ürk islam birliği için ne gerekiyorsa yapmamız gerekir, öncelikle saçma sapan dizilerden kurtulup,kim olduğumuzu öğrenmemizlazım . VATANSIZ DİN,DİNSİZ VATAN OLMAZ .Bize düşen VATANIMIZA BAYRAĞIMIZA VE DİNİMİZE SAHİP ÇIKMAKTIR.


tarkan / 07.01.2010 10:12:17
llah yardımcınız olsun tebrik ederim bu konuyu bende araştıracağım nacizane


Ayten Dirier / 25.05.2010 19:00:22
azınız düşüncelerime bir kanıt oluşturduğu için, hazine bulmuş gibiyim, kutlarım... Ufukta hüzmeleri süzülen yeni TÜRK ÇAĞI'nı yabancılar da gördü. Bu nedenle birliğimizi dinamitlemeye çalışıyorlar. Birkaç aymaz yüzünden, gücümüzü eşkiyalara yönelttiğimizden gelişmeler tam kavranamıyor.Allahın izniyle er geç yine çağımız başlayacak.Kaleminiz daim olsun, hep gerçekleri aydınlatsın. Yazılarınızı izin verirseniz sitemde de yayınlamak isterim. Esenlikler, başarılar dilerim.

www.aytendirier.com


hamit / 02.01.2010 18:37:50
izlenen türk tarihi herşeye rağmen meydana çıkıyor.


ayhan / 06.04.2010 04:04:18
avrenceden beri arabları bize nasıl kışkırtılarsa son 30 yıldırda yurdumuzda yasşayan kanı canı soyu bir olan fakat fikirde birliğe değil ayrılığa götürülen kürt kardeşlerimiz kendini bizden ayrı görmüyor,lütfen kürt,türk ırkçılığı yapanlara pirim vermesin,ey uSA -ABD-AB ve bilimum emperyalist kokuşmuşlar toprağı ayrıştırabilirmisiniz.allahın izni ile bu milletin hep beraber tekrar ayağa kalkacağı günleri bekliyoruz.


osmanlıca uzmanı / 25.03.2010 15:39:11
smanlı Devleti'nin kuruluşunu anlatan Kuruluş filmini dikkatli izleyenler burada anlatılana benzer ifadeler görecektir. Ertuğrul Gazi Şeyh Edebali ile konuşurken: "Bilirsin şeyhim hep Osman derdim. Hazreti Osman emaneti olan kılıcı benden sonra o kuşansın isterim." şeklinde bir ifade kullanıyor. Yazıda da Hz. Osman'ın kılıcının Ertuğrul Gazi'de bulunduğu belirtiliyor zaten.


oğuz / 23.01.2010 04:37:42
azınızı okudum gercekten hayrete dustum cok not alınacak yerler var en cokda kabenın anahtarı kıyamete kadar turklerde kalacak ıddası benı hem cok memnun ettı hemde bıraz dusundurdu cunku ahir zamanda oldugumuzu bılıyoruz ve suanda kabenın anahtarları bızı sırtımızdan vuran araplarda burda ben bır celıskıye dusmus durumdayım bende tarıhımız yerı soyagacımızı ve turklerın nerden nasıl geldıklerın turklerın ısmının neden turk oldugunu arastıranlardanım bılgılerınız ıcın cok tesekkur ederım sıze akla mantıga ve gercege uyuyor sızden ayrıca çindeki beyaz piramitlerin haberrininde bıran once yapılmasını beklıyorum ve bunu televızyon kanallarında bahsetmenızı ıstıyorum cunku eger bunları yaparsanız butun dunyadakı bılınen tarıh bastan yazılacak her nekadar bunun yapılamsını ıstemeyenlerde olsa bunu bız yapalım lutfen tarıhı bastan yazdıralım tarıhın bızımle baslayıp bızımle bıttıgını gosterelım butun dunyaya sızınde yazdıgınız gıbı ve ulu onderımızın dedıgı gıbı MUHTAC OLDUGUMUZ KUDRET DAMARLARIMIZDAKİ ASİL TÜRK KANINDADIR... saygılarımla oğuz işlek..


T gençliği / 12.01.2010 02:57:15
KTAN BABA SEN ÇOK YAŞA.ALLAH SENİ ESİRGESİN EMRİNDEYİZ.


Murat / 11.01.2010 21:56:57
bi yazıların bizi uçuruyor...Allah senden razı olsun...Bize Türk istihbaratı ve Teşkilat-ı Mahsusa hakkıknda bilgiler verirmisniz. Saygılarımla.


fatma kırfaz / 10.01.2010 23:15:01
ktan bey,okuduklarım ve bildiğim şeylerin berraklaşarak kesişmesi beni çok şaşırttı. öyle ıspatlı bir yazıki beğenerek ve söulediğim gibi şaşırarak okudum.. sosyal bilgiler öğretmeniyim.. yazınızın devamını ve sonra anlatmak üzere bıraktıklarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.. böyle güzel ve önemli bilgileri bizlere ulaştırdığınız için teşekkürler...


murat / 10.01.2010 21:59:40
ahsi geçen kılıç topkapı sarayındadır.Ve söylenildiği gibi kılıcın üzerinde kayı boyu işareti mevcuttur.Fakat, söz konusu kılıcın Hz.Osman'a mı yoksa Osman Gazi'ye mi ait olduğuna ilişkin rivayetler muhteliftir.Ayrıca saraydaki kılıcın tabanı, kapzası, üzeri ve kılıfı 16.yy'da 'saz' üslubuyla Osmanlı ustaları tarafından tezyin edilmiştir.Ve bu teziyantın arasında bir daire içerisinde kayı boyu işareti de mevcuttur.Hülasa kılıcın Hz.Osman'a ait olduğu rivayeti kabul edilse bile kılıcın dörtte üçüne yapılan tezyini müdahale kayı boyu işaretininde bu çaışmayla eklendiği izlenimini güçlendirmektedir.Yukarıda ki kılıç resimlerinden ilkinin nereden alındığını bu metni yazan kişi ispat emelidir zira saraydaki kılıç ikinci resimdeki kılıçtır ve bu kılıçta da ifade ettiğimiz gibi süslemelerin arasında kayı boyu işareti vardır kılıcın asıl zemininde değil.


fgh / 10.01.2010 17:00:50
llah Allah deyip geçti genç Oktan oy oyy...


nurisakin / 09.01.2010 22:44:03
evam inşaallah


beher / 09.01.2010 00:51:55
AZAKİSTANDAN TÜRK yurtlarına selam olsun hz muhammedin ordusu yiğt komutanları Türkler hazırlanıyor islam birliği inşaalah yakın Dünya bekliyor.


beher / 09.01.2010 00:51:55
AZAKİSTANDAN TÜRK yurtlarına selam olsun hz muhammedin ordusu yiğt komutanları Türkler hazırlanıyor islam birliği inşaalah yakın Dünya bekliyor.


Hakan / 22.06.2010 11:42:33
engri islami bir terim değildir. Eski Türkler İslamiyeti kabul etmeden önce yaratıcılarına tengri demiştir. İslamiyetin kabulden sonrada malüm allah ismini kullanmışlardır. Burda önemli olan nokta şurası Türk milleti varoluşundan bu yana sadece tek bir yaratıcıya inanması ve ona dua etmesidir.


Ahmet / 30.12.2009 12:39:33
ktan keleş bey görevini fazlasıyla yaptı sıra şimdi akademisyenlerde çalışmalar başlatılmalı Türk dünyasıyla alakalı en mühim çalışma bu.sarsıcı tarih.

Titretme kendine getirme başlangıcı.


KIBRISLI. / 02.01.2010 23:24:14
ATANSIZLAR ÇATIR ÇATIR ÇATLASIN.


FRANSADAN ANAYURDA / 31.12.2009 12:35:42
BİLGE OKTAN KELEŞ ATASI BİLGEKAANDAN SELAMLAR GETİRDİ

VE ALEYKÜMSELAM.

YETİŞKİNLER BURADAKİ YAZIYI ÇOCUKLARINA OKUMALI ANLATMALI ATALARININ HAK YOLUNDA NASIL YAŞADIĞINI BİLMELİ,KABENİN ANAHTARLARINA SAHİP ÇIKACAK NESİL ONLAR BİZDE ONLARA SAHİP ÇIKALIM.


adım gereksiz / 31.12.2009 12:24:48
eçenlerde soyumuzun mu lara dayandığından bahsediliyordu sağda solda hatta gazipaşa da o konunun araştırılması kanıtlanması için epey çaba sarfetmiş. siz en iyisi gazipaşanın "son meclis konuşması"nı dinleyin ahali ;)


AYDIN EFE / 31.12.2009 01:36:42
u güne kadar bunları bilipte bile bile gizledilerse yazıklar olsun.BU TÜRK tarihin yeniden yazılmasına sebeb olacak bilgi yazara minnettarız.


asiye / 31.12.2009 00:13:49
imbilir daha karanlıkta neler var.Araştırmacılar iş başına.

oktan abim Allah razı olsun.


zencimusa / 30.12.2009 23:11:47
nanmak istiyorum buna.. ancak uzak çekimde kılıcın yaldızlı olduğu ve etrafındaki zeminin siyah bir bezle örtülü olduğu görülürken, yakın çekimde yaldızlar görünmüyor.. inşallah yakın zamanda saraya yolum düşer de dikkatle incelerim..


GÜVEN T.A. / 30.12.2009 18:45:53
002 de bende orhun kitabelerini görmek istedim tur rehberimiz bizi oraya götürmmek için elinden geleni yaptı,yok eşkiyalar varmış yok vahşi hayvanlar varmış diyerek diretti,daha sonra birkaç arkadaşla birlikte oranın yerlisi bir kişiyle para ödeyerek gittik gittiğimizde ingiliz olduklarını anladığımız bir ekip çalışma yapıyordu tuhaftır onlarda bizi yaklaştırmak istemediler bizde atalarımızın yadigarı siz kim oluyorsunuz diye kısa süreli gerginlik yaşadık nihayet resimler çektik bu hatıramızı yetkili biriyle paylaştığımızda bize son yıllarda yabancıların turist kisvesiyle kaçak araştırmalar yaptığından söz etti paylaşmak istedim.Bence o kitabeler tam çözümlenmiş değil ve birileri çözülmesinden korkuyor.yazar oktan bey çok iyi bir iş çıkarmış üzerine ciddi şekilde gidilmeli.


naci Toksöz / 30.12.2009 18:36:30
opkapı sarayına sordum tık yok.herhalde senaryo arıyorlardır.yazık bu millete tarihi bile gizleniyor.Ama Allahında planı var işte.


sadakna / 30.12.2009 18:16:52
s.a Hep merak ederdim, çok da cevabıaı aradım; Osmanlı ile Hz Osman arasında bir bağ ver mı diye, olduğunu hissdiyordum da.

Elhamdulillah haklı çıkmışım. Allah razı olsun,mükemmel bir yazı. Çok faydalandım


Alperen / 30.12.2009 17:51:04
irileri tutuşmuştur ama nafile Türk hakimiyetine selam duracaklar.oktan keleş ellerinden öperim.


N.Z. / 31.12.2009 13:27:55
ilimsel çalışmalara kaynak olcak bir araştırma yazısı niteliğinde,oktan keleş'i tebrik eder çalışmalarında başarılar dilerim.


ALPERHAN / 30.12.2009 16:26:31
"Dünya barışı ve insanlığın huzuru TÜRK BİRLİĞİ ve GÜCÜne bağlıdır. Türk'ün boyun eğdirildiği bir dünyada insanlık yerlerde sürünüyor demektir."(Torlakon öğretisi)


toygar / 31.12.2009 15:51:00
ün gittim gördüm çok net görülüyor işaret kılıcın uç noktasına doğru herkes görebilir.iyi ama neden kutsal emanetler katoloğunda yok bu çok önemli konu bunun peşini bırakmamak lazım iyi ve tatmin edici bir açıklama bekliyoruz.


TRABZONLU / 30.12.2009 05:47:23
009 milat TÜRKİSLAM BİRLĞİNİN mayası işte bu yazıda saklı.

Bari şimdi proflar biraz bu yazı üzerinde çalışsında yeni bilgiler çıksın meydana.

OKTAN KELEŞ BEYİ TAKTİR EDER YENİ ÇALIŞMALARINI HEYECANLA BEKLERİM.


ibrahim Tüfekçioğlu / 30.12.2009 05:38:42
Bu yazıyı okuduktan sonra Bende dün gittim gördüm kılıcın üzerinde damga net şekilde duruyor.yetkililere sordum kimse bilmiyor,ayıp yav.

oktan keleşe teşekkür borçluyuz bir gerçeyi daha bizlerle paylaştığı için. Allah razı olsun.


baha / 30.12.2009 05:13:19
şte bu yazı TÜRKLERİN AYAK SESLERİ,islama kim en çok hizmet ettiyse önder odur.

kıskananlar varsa kusura bakmasın TÜRK milleti İSLAMIN askerleridir.

zülkarneynin torunları şimdi yeniden demir dövmeye başlayacak.KEHF süresindeki ayetler bire bir,bunca ilahiyatçı görmemiş tarihçilerde nedense.yazar oktan keleşi tebrik ederim.


MELAMİ / 29.12.2009 21:13:10
KTAN KELEŞİN KALEMİ MAAŞALLAH ZÜLFİKAR GİBİ KESKİN.

ALLAH KALEMİNİ HEP KESKİN EYLESİN BUNU MİLAT KABUL EDEYORUM TÜRK GENÇLİĞİ UYANIN.ÜLKEMİZDE BİRÇOK OYUN OYNANIYOR UYANIK OLUN.BÜYÜK TÜRKİYENİN ÖNÜNÜ KESMEK İSTEYEN ŞEYTANİLERE MEYDANI BOŞ BIRAKMAYALIM.BU BİLGİLERİ HERYERE ULAŞTIRALIM.


husam / 29.12.2009 21:07:57
işkektentulumça

tengri öz türkçe o konuda sıkıntı yok

ancak zulkarneyn [as) peygamber yada veli (doğrusunu Allah (cc) bilir)

eğer bilge kaan zulkarneyn (as)sa tengri orada olmaz olmaması lazım

milliyete yada dile göre Allah'ın (cc) ın ismi yada sıfatı değişmeyeceğine göre

o kutlu kitabede olması gereken tengri yerine Allah (cc) ın isimlerinden biridir

zulkarneyn (as) kıssası ve oğuz kaan karşılaştırmasında bendeki tek eksik yer burası

bu konuda sıkıntımı giderecek bir açıklama lütfen!!!

kayı nın emaneti geri gelmiş bizlerse hep kandırılmışız

ufkumuzu açan herkesten Allah (cc) razı olsun

ahirzamanın yıldızı inşaalah Türkiye olacak




BALIKÇILAR / 29.12.2009 20:30:38
ükemmel bir çalışma oktan abimizin elleriden öperiz.


osman pala / 29.12.2009 20:12:08
öyle mantıken düşündüğümüzde arap islamlığının durumu ortada pakistan afganistan ve diğerleri,eğer islam dünyaya hakim olacaksa türk birliği türkler tarafından olur.araplar daha filistin için birlik kurmuş değil.Türkiye en güçsüz anında bile kıbrısı vermedi.yazarın son kitabını okumak nasip olacakmı merak ediyorum acaba maksatlı bir engellenmemi var.Pano filimcilerinide kınıyor oktan keleşi yanlız bırakmayacağımızı belirtmek istiyorum.


ÖZGÜR ÇİFTÇİ / 29.12.2009 19:39:09
IYMETLİ ZÜBEYİR SOMUNCUNUN TESPİTİ DOĞRU BİZDE YARDIM NİYETİYLE AÇEDE BULUNDUĞUMUZ ZAMAN YERLİ HALK KENDİNİ TÜRK VE ZÜLKARNEYN NESLİ OLARAK TANITIYORDU.

AÇELİLER BAYRAKLARINA TÜRK BAYRAĞINIDA EKLEMİŞLERDİR.OKTAN ABİ HARİKASIN VESSELAM.NETPANO CAMİASINI SAYGIYLA SELAMLIYOR BAŞARILI YAYINCILIĞINI SÜRDÜRMESİNİ DİLİYORUM.


tezcan ALPINAR / 29.12.2009 19:32:38
u haber burada kalmamalı bu bilgiler normal değil gerekli yerler dikkate almalı tüm millet duymalı.

bizler birşeyler yapmalıyız saygılar.


hacer / 29.12.2009 13:15:07
ürk milleti İslamın en keskin kılıcıdır.

Ahirzamandada bunu ispat edecektir.

Kendisini tarih boyunca Allaha kurban etmiş nerede bir müslüman yada mazlum var hep yardımına koşup canını vermiştir.Bende bir çerkez olarak bu milletin bir bireyi olmaktan gurur duyuyorum.


a.kutel / 22.01.2012 20:37:58
stadım çalışmalarınızı öğrencilerimle de paylaşmak isterim izniniz olur ise... Allah cc.yar ve yardımcınız olsun selam ve dua ile..


hüseyin ermiş / 30.12.2009 16:28:27
rkeologlar sayfa sayfa abd bilim dergilerinde orhun kitabelerini konu ediyorlar,bizimkiler uyuyor bir milletin bilim adamları uyursa millet ne yapsın.Allahtan oktan keleş gibileri varda aydınlanıyoruz.


gurbetçi / 01.01.2010 22:13:03
ultan hoca ahmet yesevi hazretlerinin ruhaniyeti türkistanın türk yurtlarına rahmet manalarını hikmetlerini yağdırıyor elhamdülilah.


temuçin / 02.01.2010 18:24:18
esevi sırlarını bizlerle buluşturanlara selam olsun.


Bekir kulalp / 02.01.2010 16:59:58
edense hep eski mısır medeniyetini tarihin ilk kavimleri sıralamasına koyarlar,tabi durum öyle değil türk kavmi tarihin en eski uygarlığıdır.neden açıklamazlar?çünkü hak için yaşar türk milleti....,işlerine bu yüzden gelmez.

sayın oktan keleş taşları oynatmış yerinden.Bu çok önemli başlangınçtır devamı gelmelidir.


figen / 02.01.2010 16:23:37
ayıboyu damgası delil.oktan keleşi tebrik ederim.


paşa / 02.01.2010 15:21:00
in tarihinde iki bilge kaandan söz edilir acaba biz neden köklerimize inemiyoruz engelleniyor kimin, kimlerin işine gelmiyor sayın keleş bunlarada değinirse seviniriz eline sağlık.


m.güloğlu / 02.01.2010 14:29:39
imdi taşlar oturdu yıllarca aradığım soruların cevaplarıydı Allah sonsuzkere razı olsun.


asya kartalı / 02.01.2010 14:05:23
ğuzhan zaten büyük bir ihtimalle peygamberdir.Türk tarihinin sırları bir bir çıkıyor.yazar çok isabetli yorumlarda bulunmuş artık takip edip devamlı okuyacağız oktan beyi herkese tanıtmak vazifemiz oldu.


koray / 02.01.2010 13:27:29
ir millet uyanıyor.

oktan abim sizlerden Allah razı olsun yar ve yardımcınız olsun.


demir / 02.01.2010 13:26:14
llahım böyle bir millete mensup olduğum için şükürler olsun,ilahi kelimetullahını dünyanın dört bir yanına yeniden taşımayı bu millete nasip et amin.


exper / 02.01.2010 10:41:44
ılıcın üzerine kayı boyunun işaretinin osmanlılarca kazınmadığı ne malüm .yanlış anlaşılmasın iyi niyetli olarak soruyorum


KUBİLAY ARMAGAN / 02.01.2010 04:08:58
SLAMIN HADİMİ OLMAK NE GÜZEL BİR GÖREV. YARABBİ BU GÖREVİN İFASI İÇİN KANINI ,CANINI, MALINI,FEDA EDEN BU MİLLETE YARDIMLARINI EKSİK ETME YARABBİ BU VAZİFEYİ BAKİKIL TÜRKMİLLETİNE AMİNNNN.


pendikli / 31.12.2009 13:24:20
ılın Haberi olmuş yılın yazısı 2009 en muhteşem haberi için sayın oktan abimize dualarımızı göndeririz.


kubat / 01.01.2010 23:46:02
ülkarneyn as nin torunları çağa damgasını vuracak inşaalah,oktan keleş çok mühim bir iş yaptınız helalosun.


irfan / 29.12.2009 12:46:49
llah cc rtazı olsun yürüdüğünüz bu kutlu yolda yar ve yardımcınız olsun oktan abim.




barboros / 01.01.2010 21:55:59
kademisyenler ve tüm yetkililer tarihi bilgileri açmakla mükellef hadi sıra sizde.


şükrü uzun / 01.01.2010 21:49:07
ürk dünyasını heyecanlandıran bir yazı azerbaycanda dillere düştü işte böyle yazıları yazanları değer bilmemiz desteklememiz lazım.Allah razı olsun.


yusuf / 01.01.2010 21:18:38
unca yıl kayı boyu simgesini göremeyen büyük tarihçiler olsa olsa gören körlerdir,ilber hoca ve onun gibilerden bahsediyorum elbette,gerçekleri saklamasınlar,işte böyle gün yüzüne çıkartırlar..


Abdullah / 01.01.2010 20:55:57
arih türklerle başlar türklerle biter bunu dünya bilirde bizim içimizdeki bazı mihraklar hazmedemez.


emre kayı / 01.01.2010 13:58:10
indee Türk yurtlarına selam olsun,yeniyılda yeni deşifreler dünyayı sarsmış,türk milleti titrerken dünyayıda titretecek korkuları bundan.yazı içinde bir çok bilgi var üzerine düşenler bilgileri türk milletine daha geniş araştırıp sunmalılar hepimiz bu yazını takipçisi olmalıyız,oktan beye esenlikler dilerim yeni sene hayırlı olsun tüm vatana.


murat / 01.01.2010 00:04:09
eni yılın ilk yorumunu yapayım dedim yeniyıla netpanoyla girdim oktan baba duy sesimizi seni seviyoruuuuz.


şimşiroğlu / 31.12.2009 23:52:42
merikanın keşfinden daha büyük bir keşif ANLAYANA.

Yazara saygılar.


ŞAHİN YURTSEVEN / 31.12.2009 23:48:15
ÜRK ÖVÜN GÜVEN ÇALIŞ. GERİSİ GELİR.YAKINDIR İNŞAALAH TÜRKİYENİN İMPAROTORLUĞU.

SON İMPARATORLUK TÜRKLERİNDİR.


dernek / 31.12.2009 18:55:52
ktan abimizi başkalarıyla kıyaslayacak yorumlara yer vermeniz hoş değil yok falancada bunu demişmiş.polomik isteniyorsa kıralınıda yaparız ayrıca ama oktan abimize ayıp olur kızar bize.


talip / 31.12.2009 18:13:54
ürk miileti nasıl bir millet olduğunu anlamaya başladı yıllardır şaman hikayeleriyle arapların,sahte seyitlerin kılıçla müslüman edilmiş rivayetleriyle uyutulduk.işte gerçekler.


ABDULMETIN OZBIR / 31.12.2009 16:08:08
NANIN TUYLERIM DIKEN DIKEN OLDU YAZIYI OKURKEN GOZLERIM YASARDI;HZ ALI EFENDIMIZ BOSUNA DEMEMIS BANA BIR KELIME OGRETENIN KOLESI OLURUM DEMENIN MANASINI SIMDI ANLAMAYA BASLADIM


hai / 02.01.2010 01:08:33
raştırdım kılıç üzerinde damga var öyleyse bir açıklama yapsınlar ama laf ola beri gele cinsinden değil.Ayrıca oktan keleş beyi bende kutluyorum enfes bir araştırma çalışma.




 YORUM YAZ
Uyarı(!):
Hakaret içeren yorumlar kabul edilmez.
Türkçe imla kurallarına büyük bir oranda uymayan yorumlar reddedilir.
Yorumların sorumlulugu size aittir.
(Gerekli) (Gerekli)


 DİĞER HABERLER
  Muhsin Yazıcıoğlu Kazasında Yeni İddia
  Turgut Sunalp: Öcalan adamımızdır!
  KCK "Büyük Kürdistan"ın Bir Aşaması!!!
  Ayasofya'da Sıva Altında Bir Sır Daha
  Nazime Sultan, Babası Sultan Abdülaziz'i Öldürenleri Görmüş
  Birleşmiş Milletler Organ Ticareti Yapıyor
  Çocukların Kafasına Çivi Çakmışlar
  Katsayı Azaldı İHL'ye Talep Arttı
  Kedimizi Bile Çaldılar
  Tapınak Şövalyeleri Meksika'da

Bu kategorideki tüm haberler için tıklayınız.




 
 
Telif hakkı 2000 -2007 netpano.com. Tüm hakları saklıdır.  
   
Telif hakkı ©1998-2011 Netpano.com. Bu sitenin bütün hakları saklıdır. Yayınlanan haber ve makaleler kaynak gösterilerek içeriği
değiştirilmemek şartıyla hertürlü medya ortamında kullanılabilir. netpano.com sitesinde yayınlanan yazılar
yazarların kendi kişisel görüşleridir. Yazıların her türlü sorumluluğu yazıyı yazan yazarına aittir.
Hosting Networx e-Media Solutions

Türkçe Bilgi